În calitate de partener media al evenimentelor realizate de Clarion Gaming, redăm comunicatul de presă primit pe adresa redacției.

„Îmbunătățirea rolului femeilor în industrie va juca un rol cheie în construirea unui viitor durabil pentru Africa, nu doar în jocurile de noroc, ci și în întreaga gamă”, explică Emily Taylor, producător de conferințe pentru ICE Africa, care a descris raționamentul Clarion Gaming privind femeile în jocurile de noroc în timpul Lunii Femeilor din Africa de Sud.
Luna Femeii, care are loc în fiecare august pentru a comemora mai mult de 20.000 de femei care au marșaluit la 9 august 1956 în semn de protest împotriva extinderii legilor “Pass Laws“, vor vedea că Clarion Gaming promovează rolul femeilor în industrie printr-o campanie social media, eShots și o selecție de interviuri cu femei cheie asociate cu ICE Africa (24-25 octombrie la Centrul de Convenții Sandton, Africa de Sud), precum și jocurile de pe continent și pe tot globul.

„Clarion Gaming și brandul ICE s-au străduit întotdeauna să se concentreze asupra rolului pozitiv al femeilor din industrie și al ICE Africa, reprezentând prima dată când marca a fost implementată în afara Londrei, am vrut să susținem această comemorare fantastică a femeilor din Africa de Sud. Obiectivul Lunii Femeilor, atât în a plăti tributul actului incredibil făcut de atâtea femei cu mai mult de 60 de ani în urmă, cât și de a lumina cât mai departe, dovedeste ca societatea are legături strânse cu industria jocurilor de noroc, unde femeile se confruntă încă cu probleme în diversitate și sexism, dar și pentru că în ultimii ani s-au făcut pași reali pentru a remedia dezechilibrul cu inițiative precum Global Women for Gaming și Proiectul All-In-Diversity. Majoritatea echipei din cadrul Clarion Gaming este formata din femei, iar strategia noastră a fost aceea de a conduce o schimbare culturală, care, sperăm, are un grad de permanență mai degrabă decât o schimbare proscriptivă „.

„Campania noastră în timpul Lunii Femeii își propune să sublinieze modul în care ICE și ICE Africa în special creează o platformă pentru a aduce o lumină asupra puterii feminine din spatele succesului jocurilor de noroc”, a continuat ea. „Prin intermediul unei serii de eShot-uri, interviuri și posturi, ne vom strădui să oferim o perspectivă asupra femeilor care modelează industria și asupra modului în care influența acestora se îndreaptă spre lupta pentru o industrie mai diversă și mai non-sexistă în Africa de Sud și în întreaga lume.” În plus față de campanie, ICE Africa va continua să ofere o serie de oportunități educaționale și de învățare pentru industria internațională care acoperă un spectru larg de aspecte de actualitate, inclusiv modul în care diversitatea afectează întreprinderile și ce elemente cheie vor fi în stimularea creșterii jocurilor africane, cu femei importante din întreagul continent, precum și de marile companii internaționale care vor face parte din agenda de două zile „.

Campania ICE Africa pentru Lunii Femeii din Africa de Sud are loc pe tot parcursul lunii august pe Twitter (@iceafricaza), Facebook (ICEAfricaGaming) și LinkedIN.

Articolul precedentCasino Live land-based, dar și online la Palace Casino – Casa Vernescu
Articolul următorEventus International anunță programul Scandinavian Gaming Show 2018