Bine ați revenit la muncă, într-un An Nou care începe bine pentru industria jocurilor de noroc din țara noastră, mai toate zonele administrative fiind deschise.
Casino Life & business Magazine vă întâmpină, ca de obicei, la birou, într-un an prosper 2021 plin de succese, sănătate, fericire, obiective noi și tone de inspirație.
Suntem încântați să începem Anul Nou 2021 alături de voi și să vă urăm bine ați revenit, pentru a vă arăta mulțumirea pentru încrederea și sprijinul vostru de lungă durată.
Iată cum începem anul:
Casino Life & Business Magazine și-a extins anvergura și, acum, o știre publicată ajunge la peste 600.000 de oameni în doar câteva secunde.
Cum facem asta?
Prin rețeaua creată de noi, în timp, prin sistemele moderne de abordare suportate atât de canalele de socia-media cât și de structura canalelor proprii de comunicare.
Nava amiral, bilingvă, a flotei de media a grupului nostru a crescut constant și numără peste 25.000 de vizitatori unici pe lună.
Cu o indexare Google foarte bună și un SEO excepțional, websiteul revistei se bucură de aprecieri permanente venite din partea atât a cititorilor cât și din partea doritorilor de linkuri.
Canalul TV Casino Life & Business Magazine existent pe Youtube
Început de la zero, canalul TV al revistei și-a dovedit eficiența și a ajuns la 420 de abonați permanenți prin emisiuni variate și dedicate acestei nișe de piață.
Interviul de Sâmbătă, Club Casino, dar și tutorialele despre jocurile de noroc, alăturate documentarelor dedicate unor zone geografice sau a lecțiilor de gătit precum și interviurile cu vedete sau pictorialele au constituit un amalgam bine definit ce place publicului și atrage din ce în ce mai mulți abonați.
Adăugarea filmelor Galelor de Premiere sau a imaginilor din spatele scenei diferitelor evenimente au adus, și ele, un plus de farmec acestui canal media.
Calitatea emisiunilor și subiectele abordate au făcut ca fiecare postare să se bucure de sute și mii de viziualizări, culminând cu episodul 6 din seria Club Casino care a devenit viral și într-o săptămână a avut peste 52.000 de vizualizări, un record greu de atins.
Profilul de Facebook Casino Life & Business Magazine
Facebook, acest simbol al social-media nu este nici el străin de noi, iar profilul revistei se bucură de existența unui număr impresionant de fani (14.488), dar și de urmăritori (14.502).
Zilnic aici sunt postate știri și articole ce au devenit referințe pentru industria jocurilor de noroc.
LinkedIn, Instagram și Twitter
Cele 1.245 de contacte de pe LinkedIn urmăresc zilnic știrile apărute atât în limba engleză cât și în limba română, profilul de Instagram este urmărit de 652 de persoane iar pagina de Twitter a revistei adaugă automat orice articol este postat pe site-ul mamă.
Sistemele Breaking News și NewsLetter
Ambele sisteme ajung la ora fixă, bine stabilită, la mii de abonați – vorbitori de limbă română sau engleză – în doar câteva secunde, fiind unele dintre cele mai bune metode de comunicare a știrilor importante.
Evenimentele tradiționale Casino Life & Business Magazine
Deși în condiții grele, revista noastră nu a încetat să vină în sprijinul celor din industrie și s-a acomodat repede cu statutul de evenimente online.
Și dacă la începutul lockdown-ului a creat seria Interviul de Sâmbătă, în a doua jumătate a anului a trecut la evenimente majore precum confernțe sau Gala Marilor Premii ale Industriei de Gambling, evenimente urmărite de sute și mii de spectatori.
Transmisia Galei Marilor Premii este păstrată și astăzi online atât de către Facebook cât și de către Youtube, deși niciunul din aceste canale media nu face acest lucru mai mult de cîteva zile.
Revista tipărită Casino Life & Business Magazine
Fără îndoială Regina produselor grupului nostru și-a pastrat atât super calitatea cât și cadența de apariție într-un an în care media tipărită a avut mult de suferit.
Ajunsă în cel de-al 14 an de existență, revista și-a dpvedit maturitatea și, după numai câteva apariții doar în format online, a revenit și la formatul tipărit tradițional, format care a consacrat-o și care i-a permis să fie atât de apreciată și premiată atât în țară cât și peste hotare.
Toate acestea, împreună cu grupurile proprii sau conduse prin diverse parteneriate ne-au făcut să avem o anvergură de peste 600.000 de oameni, anvergură ce crește neîncetat.
Ce vom face în 2021…
Vom continua seria de evenimente și emisiuni online, dar ne vom pregăti și pentru evenimentele fizice.
Vom continua să producem evenimente și servicii de înaltă calitate care să acopere evoluțiile din legislațiile locale și regionale, dar care să ofere soluții practice provocărilor strategice, tactice și tehnice și să arate lumina noilor oportunități din sector.
Avem nenumărate surprize precătite și de abia așteptăm să vi le împărtășim, dar o vom face treptat.
Cu un public de profil deosebit adunat sub același acoperiș, produsele și serviciile noastre vor oferi ocazia perfectă partenerilor și participanților de a se prezenta, la rândul lor.
Totodată, prin ceea ce facem oferim vizibilitatea maximă spre un public intern și internațional prin campaniile noastre de marketing.
Așadar, Bine ați revenit la muncă într-un An Nou ce promite numai lucruri bune!