Admiral, un brand serios în piaţa jocurilor electronice de noroc cum ar fi electronice de poker şi de slot machines.
Sălile Admiral au fost printre primele care au colorat peisajul cotidian al Bucureştiului. Mulţi au intrat şi s-au distrat aici pentru câteva ore.
Dar ce se află dincolo de primul impact ne-a spus Adrian Georgescu, administratorul firmei Intertop, reprezentantul Novomatic în România.
TITULATURA ADMIRAL A INTRAT DEMULT ÎN PEISAJUL COTIDIAN. DAR CE ÎNSEAMNĂ REŢEAUA DE CAZINOURI ADMIRAL, DOMNULE ADRIAN GEORGESCU?
Cluburile Admiral reprezintă, în primul rând, un standard ridicat al calităţii din punct de vedere al serviciilor şi echipamentelor. Încercăm să ne diferenţiem pe piaţa jocurilor de noroc atât prin ceea ce oferim, respectiv prin echipamentele de joc produse de către compania Novomatic AG, companie recunoscută la nivel mondial în domeniu, cât şi prin standardele ridicate şi serviciile pe care le oferim în Cluburile Admiral. De la amenajările interioare de calitate şi de bun gust, la dotarea tuturor cluburilor cu sistem de climatizare, sistem de supraveghere şi monitorizare, bar, casă de schimb valutar, pază şi protecţie oferite prin intermediul unei companii specializate şi până la serviciile ireproşabile oferite de către angajaţii companiei, toate acestea sunt prevăzute astfel încât să ofere clienţilor noştri un ambient cât mai plăcut şi propice petrecerii timpului liber.
ESTE VORBA DESPRE UN CONCEPT GÂNDIT SPECIAL PENTRU ROMÂNIA?
Brandul Admiral oferă atât în România cât şi în celelalte ţări în care operează companiile din cadrul grupului Novomatic acelaşi standard.
Bineînţeles, fiecare ţară are specificul ei şi, deşi conceptul în ansamblul său este unitar, acesta este adaptat necesităţilor specifice ale pieţei.
REŢEAUA ESTE DOTATĂ NUMAI CU SLOT-MACHINES?
În cadrul Cluburilor Admiral aveţi posibilitatea să încercaţi atât jocurile de noroc electronice de tip Multi Gaminator (platforma de joc Cool Fire I), ruletă electronică, cât şi jocuri electronice de ultimă generaţ ie de tip Super V+ (platforma de joc Cool Fire II), optimizate astfel încât să ofere un maxim de satisfacţie clienţilor noştri.
Cele mai de succes concepte ale grupului includ: Lucky Lady’s Charm (deluxe), Dolphin’s Pearl (deluxe), American Poker II (deluxe), Sizzling Hot (deluxe), Book of Ra (deluxe), Queen of Hearts (deluxe).
Sub brandul Admiral Pariuri Sportive oferim clienţilor noştri posibilitatea de a efectua în Cluburile Admiral atât pariuri pe campionatele la nivel mondial cât şi la nivel intern, în România. Admiral Pariuri Sportive se numără printre branduri care acceptă pariurile în liga din România cu un singur meci pe tichet, oferind şi posibilitatea de pariere live.
SPUNEŢI-NE, VĂ ROG, MAI MULTE LUCRURI DESPRE FIRMA NOVOMATIC DIN AUSTRIA!
Grupul de companii NOVOMATIC a fost fondat în anul 1980, este în momentul de faţă unul dintre cele mai mari grupuri din industria internaţ ională a jocurilor de noroc şi are companii afiliate în 19 ţări.
Cu peste 75.000 de echipamente de joc produse pe an, grupul exportă echipamente de joc high-tech în peste 60 de ţări. Ca şi operator, grupul Novomatic are peste 85.000 de aparate de joc în mai mult de 750 de cazinouri şi săli de jocuri de noroc iar în toată lumea grupul are peste 10.000 de angajaţi. Novomatic este un grup puternic prin faptul că acesta este atât operator pe piaţa jocurilor de noroc cât şi producător de echipamente de jocuri de noroc. Cifra de afaceri a grupului se ridică la peste 2,1 miliarde de Euro în anul 2007, cu o rată a exportului de 97%. Grupul Novomatic face parte dintre primele trei cele mai mari companii din lume în domeniul jocurilor de noroc şi se situează pe primul loc în Europa.
LA CE NUMĂR DE SĂLI A AJUNS REŢEAUA ADMIRAL?
Pe piaţa românească, grupul Novomatic este reprezentat atât prin S.C. Intertop S.R.L., în calitate de organizator de jocuri de noroc începând din anul 2000, cât şi prin S.C. Novo Invest Co S.R.L. companie ce desfăşoară activitatea de închiriere a echipamentelor de joc ale grupului Novomatic, începând cu anul 2005.
Atât în Bucureşti cât şi în ţară, S.C. Intertop S.R.L. activează în peste 50 de săli de jocuri de noroc sub brandul ADMIRAL, exploatează peste 2.000 de echipamente de joc în sălile proprii, cu peste 400 angajaţi.
CE NE SPUNEŢI DESPRE VIITORUL GRUPULUI?
Pentru viitor, grupul Novomatic îşi propune să-şi consolideze poziţia de leader ca şi producător de echipamente de jocuri de noroc în Europa şi să devină cel mai mare concern din lume pe piaţa jocurilor de noroc. În România, grupul a investit până în prezent peste 40 milioane de Euro şi îşi propune să investească în anul care urmează încă 25 de milioane de Euro, prin achiziţionarea a doi operatori de pe piaţă şi construirea unui nou sediu social vis-a-vis de Aeroportul Otopeni.
CUM AŢI INTRAT ÎN ACEST BUSINESS, DOMNULE DIRECTOR?
Aşa cum îi stă bine oricărui manager care doreşte să cunoască business-ul pe care îl administrează, am început de jos şi, de-a lungul timpului, am parcurs diverse etape.
Din 1990, de când am început să activez în domeniul jocurilor de noroc (pentru grupul Novomatic) am avut ocazia să lucrez în cadrul departamentului operativ dintr-o sală de jocuri de noroc, în cadrul departamentul tehnic, având ca destinaţie finală echipa de management. Începând cu anul 1996 am devenit reprezentantul grupului, în diferite ţări, iar din 1999, în România.
SUNTEŢI UN PASIONAT AL JOCULUI DE CAZINO SAU DOAR UNUL OCAZIONAL?
Sigur că sunt pasionat de jocurile de noroc, însă petrecând atât de mult timp organizând activităţi de jocuri de noroc nu îmi rămâne timp să fiu şi participant la joc.
CE PASIUNI AVEŢI, ÎN GENERAL?
Motoarele şi maşinile se numără printre pasiunile mele, însă cea mai importantă pasiune este familia mea.
Întrucât timpul liber este puţin şi este preţios, încerc să petrec cât mai mult timp de calitate împreună cu soţia şi cu fiul meu.
CREDEŢI CĂ REVISTA NOASTRĂ E UN CÂŞTIG PENTRU ACEASTĂ PIAŢĂ?
Revista Casino reprezintă pe piaţa jocurilor de noroc atât un brand de succes cât şi unul de calitate.
Cu siguranţă este un câştig pentru noi toţi.