Chinezii de la Tencent, gigantul din domeniul internetului și al gamingului, au încheiat un accord pe mai mulți ani cu World Series of Poker (WSOP) pentru a răspândi brandul cel mai popular de poker în întreaga Asie, într-o varietate de moduri inovatoare. Directorul executiv al WSOP, Ty Stewart, a descris acordul drept „o afacere pe zece ani”.
Afacerea a fost anunțată la deschiderea celei de-a 48-a ediții a Main Eventului WSOP din iulie, cu noua alianță strategică având drept scop acela de a educa și de a dezvolta jocul competitiv de poker din Asia, utilizând expertiza digitală, alonja și distribuția Tencent, combinată cu experiența în turnee a WSOP, valoarea brandului și autoritatea sa.
Într-o declarație comună, companiile au declarat că speră să inspire și să educe următoarea generație de jucători competitivi și să ofere o oportunitate pentru oricine vrea să devină campion mondial. Alianța va încerca, de asemenea, să includă elemente inspirate din eSports în evenimentele viitoare pentru a aduce gândirea competitivă și strategică a pokerului în fața unei mulțimi mai ample.
Ca parte a alianței, WSOP va dezvolta un program pentru Tencent pentru a ajuta la instruirea șI certificarea personalului turneelor de poker și va oferi expertiză asupra structurilor, regulilor, echipamentelor și procedurilor de eveniment pentru a asigura că evenimentele de poker live din Asia utilizează standardele WSOP recunoscute la nivel mondial. WSOP a avut loc pentru prima dată în Las Vegas în 1970 și rămâne cea mai prestigioasă serie de turnee de poker din lume.
„Există atât de mult potențial neexploatat în Asia și am găsit partenerul perfect în Tencent pentru a ajuta la răspândirea jocului minunat pe tot continentul”, a mai spus Stewart. „Intenționăm să folosim marca WSOP și expertiza noastră, împreună cu accesul Tencent în Asia, pentru a inspira următoarea generație de jucători competitivi”.
Tencent a obținut, de asemenea, drepturi exclusive de marcă pentru brandul WSOP din Asia și va proiecta, produce și vinde mărfuri WSOP. Tencent va avea drepturi de distribuție și drepturi de producție în Asia, incluzând transmisia live a evenimentelor și a programelor de tip reality.
„Suntem foarte entuziasmați să colaborăm cu WSOP și sperăm ne valorificăm experiența în eSports pentru a aduce inovații în jocul competitiv de poker”, a declarat Jerry Chen, vicepreședinte al Tencent Group și președinte al Quantum & Lightspeed Studio Group.
Tencent Poker, lansat în 2014, este cea mai populară aplicație de poker de tip ”joacă de plăcere” din China.
Jocul social de poker de la Tencent va oferi în curând o zonă de jocuri marca WSOP, promovând spiritul competitiv al pokerului cu conținut interactiv, precum și un portal pentru potențialele turnee live.
Aplicația Tencent Poker va continua să existe și va rămâne o aplicație gratuită.
WSOP va ajuta Tencent să găzduiască evenimentele de poker land-based în Sanya în fiecare decembrie, pentru a se asigura că acestea sunt conduse efficient și oferă oaspeților o experiență de poker de primă clasă. Tencent planifică, de asemenea, primul WSOP China cu calificări online prin intermediul aplicației sale -Tencent Poker- în august 2017, cu primul eveniment WSOP China în decembrie 2017.
Planurile de parteneriat include evenimente live, cum ar fi WSOP China și WSOP Asia, care prezintă cele mai râvnite trofee ale jocului – brățări de aur WSOP. În plus, evenimentele WSOP China Circuit care atribuie inele de aur sunt, de asemenea, de așteptat să se dezvolte.
Orice eveniment organizat în China continentală va fi gratuit, conceput pentru a prezenta natura distractivă, socială și competitivă a pokerului, ajutând participanții să învețe atât regulile, cât șI abilitățile necesare pentru a concura cu succes.
Toate evenimentele, inclusive cele din China continentală, trebuie să respecte legile și reglementările aplicabile în jurisdicțiile în care se află.
Orice eveniment live organizat de Tencent și integrarea mărcii WSOP va implica componentele media cu raportarea evenimentelor live, streaming live și distribuțiapotențială de televiziune pentru a ajuta la răspândirea popularități pokerului în regiune.