Vești bune pentru operatorii

Vești bune pentru operatorii de jocuri de noroc tradiționale având în vedere că majoritatea românilor își vor petrece vacanțele în țară anul acesta.

Dacă până acum lunile de vară erau considerate luni slabe din cauza numărului ridicat de oameni care plecau în vacanțe în străinătate, iată că anul acesta, din cauza temerilor cauzate de coronavirus, românii vor sta mai mult pe acasă și se vor plimba prin țară.

Un studiu realizat de Hospitality Culture Institute în parteneriat cu EXACT Business Solutions, arată intențiile de a petrece vacanța de vară 2020 la români.

50% dintre români vor să își petreacă vacanța din următoarea perioadă în țară în contextul Covid-19, relevă un studiu realizat de Hospitality Culture Institute și firma de cercetare de piață EXACT Business Solutions. Printre destinațiile preferate de români se numără Brașov, Constanța sau Cluj-Napoca.

Pentru a susține economia și pentru a salva cât mai multe locuri de muncă, oficialii Hospitality Culture Institute apreciază că trebuie să ne concentrăm pe turismul intern.

De asemenea, 35% dintre respondenții studiului Hospitality Culture Institute încă nu și-au planificat zilele libere de anul acesta, doar 15% doresc să își petreacă concediul în străinătate, iar 7% nu vor avea concediu sau îl vor petrece acasă. 

52% dintre românii care preferă să călătorească de obicei în România au educație ridicată, iar 48 la sută au educație medie. Potrivit cercetării de piață, 53% dintre românii care călătoresc mai des în țară decât în străinătate înregistrează mai puțin de 4.000 de lei venituri medii/gospodărie. 33% dintre aceștia sunt angajați, 29% sunt experți/specializați în anumite domenii, iar 29% nu lucrează în prezent (șomaj sau concediu post-natal).

Dintre românii care preferă vacanțele în destinațiile din țara noastră, 33 la sută merg într-un city-break de două ori pă an, iar 30% merg o dată la fiecare 2-3 luni. De asemenea, 40% dintre turiștii români alocă pentru vacanță într-o destinație locală între 501 și 1000 lei/persoană pentru un city break, iar 34% bugetează mai puțin de 500 de lei/persoană pentru un city break .

În ceea ce privește mijlocul de transport preferat pentru o vacanță în România, 64% dintre români merg cu mașină personală, iar 13% cu trenul. 31% dintre turiștii locali care călătoresc în România preferă să se cazeze într-o locație informală (la gazdă), iar 45 la sută aleg să plătească doar pentru cazare.

Prin aceste statistici care, cu siguranță sunt vești bune pentru operatorii de jocuri de noroc ne așteptăm la mai mulți jucători în săli în perioada de vară, ceea ce ar putea duce la o recuperare mai rapidă a pierderilor suferite de blocarea cauzată de pandemiei.

Culegerea datelor cantitative s-a realizat prin metodologia CAWI (Computer Assisted Web Interview – Exact Panel). Studiul a fost realizat de Hospitality Culture Institute, primul institut independent de cercetare, training și consultanță din România care studiază piața și tendințele din industria HoReCa, în parteneriat cu EXACT Business Solutions, companie cu experiență de peste 10 ani în marketing research.

Sursa: financialintelligence.ro