Un executiv Casino executive

Un executiv care a părăsit cazinoul de top din Atlantic City pentru a lucra pentru un concurent trebuie să returneze un telefon mobil încărcat cu informații valoroase despre clienții High Roller ai angajatorului său anterior, a ordonat un judecător federal.

Judecătorul de district al SUA, Gloria Navarro, a emis joi un ordin de restricționare temporară, împiedicând doi directori care au părăsit cazinoul Borgata în această vară să lucreze pentru Ocean Casino Resort, să contacteze clienții Borgata din trecut, actuali sau potențiali.

De asemenea, le-a ordonat temporar să nu folosească sau să transmită la Ocean Casino niciun secret comercial sau informații confidențiale aparținând Borgata.

Dar judecătorul nu a ordonat ca cei doi directori să fie scoși din noile lor locuri de muncă la Ocean și a stabilit că nu au fost prezentate dovezi că Ocean știa despre ei folosind vreun secret comercial Borgata.

Directorii ambelor cazinouri au refuzat să comenteze vineri.

Într-un proces intentat luna trecută în Nevada, Borgata l-a acuzat pe Ocean că a braconat o jumătate de duzină de directori de marketing în încercarea de a-l „paraliza” folosind detalii secrete despre cei mai buni și mai profitabili clienți ai săi.

Procesul se concentrează în mare măsură pe William Callahan și Kelly Ashman Burke, doi foști executivi Borgata care lucrează acum la Ocean. Oficialii Borgata spun că, Callahan a fost angajat de Ocean la sfârșitul lunii iulie, dar și-a păstrat telefonul deținut de le Borgata cu detalii valoroase despre clienții Borgata – și a refuzat să îl returneze.

Procesul susține că un executiv – Callahan -, a supravegheat clienții Borgata la cel mai înalt nivel, cei care au cheltuiesc între 1,5 și 4 milioane de dolari pe vizită. În mod colectiv, acești clienți valorează cel puțin 25 de milioane de dolari pe an pentru Borgata, folosește avionul companiei pentru a-i aduce la evenimente și la și de la cazinou.

Problema specială este un telefon mobil pe care Callahan l-a luat cu el de la Borgata la Ocean, care conține informații de neprețuit despre clienții de top ai Borgata – inclusiv numerele lor personale de telefon mobil, preferințele de jocuri de noroc, aprecierile și antipatiile, inclusiv alimentele și băuturile preferate, cât de mult ar putea cazinoul fii dispus să le reducă pierderile mari și cazurile în care cazinoul ar putea modifica regulile unor jocuri pentru acești jucători.

Procesul a fost intentat în Nevada, deoarece compania mamă a Borgata, MGM Resorts International, are sediul acolo. Dar afirmă, de asemenea, că angajarea directorilor încalcă legea statului New Jersey în ceea ce privește concurența neloială.