de Andrei Frimescu, PR & Marketing Manager, Game World
În luna aprilie am avut plăcerea să particip, împreună cu colegii mei de la Game World, la cursul Slot Academy, organizat de Lucien Wijsman și Totally Academy / Clarion Events.
Trainingul s-a desfășurat în Olanda, la Leiden – o țară și un oraș în care bicicletele, mașinile și autobuzele electrice sunt foarte populare – și a fost în egală măsură o oportunitate de a învăța, o experiență de tip citybreak și o ocazie de networking.
Mi-am dorit să asist la acest curs pentru că am mai avut șansa să colaborez cu Lucien Wijsman și știam că este unul dintre cei mai buni specialiști în acest domeniu. Ca urmare, așteptările mele au fost îndeplinite pe deplin, pentru că ceea ce face ca acest training să fie diferit de alte conferințe și traininguri de specialitate este chiar performanța trainerului.
Încă de la început am fost încântat să văd că tot conținutul acestui training a fost prezentat pe scurt cu titlul “It’a all about marketing” pentru că și eu sunt convins că fiecare decizie, fiecare acțiune , tot ceea ce facem într-un casino are un efect în experiența clientilor și, implicit, o contribuție la eforturile noastre de marketing.
Pe scurt, cele 3 zile pe parcursul cărora s-a desfășurat cursul au fost un exemplu de “one man show” în care Lucien ne-a transmis din informațiile, cunoștințele și experiența sa vorbind pe rând din perspectiva expertului în slot machines, a jucătorului de tip “real gambler” sau “time of device”, a casino managerului, a producătorilor de jocuri și echipamente de casino, a proprietarului de casino sau a consultanților acestuia pe zona operațiunilor de slot machines sau pe cea a designul interior al sălilor de jocuri.
Ca urmare, recomand acest training tuturor celor care sunt pasionați de casino marketing și casino management și care vor să avanseze rapid în a înțelege acest business în profunzime.