Cea de a treia ediție a Marketing in Gambling Forum, singurul eveniment de acest gen din Europa Centrală și de Est, are, ca și la edițiile precedente, keynote speakeri de mare valoare, nume recunoscute în domeniul industriei jocurilor de noroc.
Printre aceștia se află și Silvia Niculescu, Director de Marketing al companiei Get’s Bet, operatorul de top în materie de parteneriate.
A facut marketing in presa timp de 10 ani, din care 5 ani in cea sportiva.
Anterior, la conducerea postului de radio Sport Total FM, in functia de Director Executiv, a lansat in exclusivitate in Romania, prima emisiune de radio dedicata pariurilor sportive, emisiune ce a condus la inovatii strategice de marketing pentru Public Bet.
Astfel, Silvia a intrat in domeniul jocurilor de noroc, cumuland o experienta de peste 6 ani in pariuri.
“Eu nu fac doar marketing, eu deblochez, dezvolt astfel incat sa pot creea o experienta frumoasa atat pentru clienti cat si pentru colegi. Eu incerc sa aduc la viata povestile de marca in mod distractiv si captivant. Mereu am dat dovada de implicare si dedicare de-a lungul drumului pe care l-am parcurs alaturi de fiecare brand, aspect care tind sa cred ca a fost vizibil si de catre ei”, ne-a declarat Silvia Niculescu.
Alături de Silvia Niculescu, la eveniment și-au confirmat participarea keynote speakeri recunoscuți atât în țară cât și în strainătate.
Marketing in Gambling Forum, la această ediție se va desfășura în data de 6 noiembrie la București.
Parteneri ai evenimentului sunt companiile DGL PRO, Game World, Get’s Bet, Superbet, dar și asociația ROMBET.
Cei interesați să participe pot găsi Formularul de Înregistrare aici.
Formular-Inregistrare-Forum-Marketing-2018