Proiect de Program Draft Program

Marți 6 noiembrie s-a desfășurat cea de a treia ediție a Marketing in Gambling Forum, singurul eveniment dedicat acestui domeniu din Europa Centrală și de Est.

Participanții, ce au umplut până la refuz moderna sala de conferințe a complexului Premier Palace SPA Hotel 5*, au asistat la prezentări deosebit de pertinente și atractive susținute de speakeri români și străini recunoscuți ca personalități în industria jocurilor de noroc.

Programul evenimentului s-a desfășurat pe durata a trei paneluri.
Primul panel intitulat “Marketing în Legislație și Joc Responsabil” a fost moderat de Silvia Niculescu, Marketing Manager al Get’s Bet și i-a avut ca protagoniști pe Dan Iliovici, Vicepreședinte al asociației ROMBET, Liviu Popovici, Președinte al asociației Joc Responsabil, Teodora Luca, Avocat Partener în cadrul Mihai Luca Law Office, Cosmina Simion, Avocat Partener în cadrul NNDKP și Doru Gheorghiu, Director Executiv al asociației Romanian Bookmakers.
Andrei Frimescu, Director de Marketing și Comunicare al Game World a moderat cel de al doilea panel al forumului intitulat “Marketing European la Zi” ce i-a avut ca speakeri pe Zoran Puhac, Secretar General al EOGL, James Camilleri, Director General al Scout Gaming Group AB – Malta, Dr. Joerg Hofmann, Avocat Partener al MELCHERS, Virginia Carter, Glogal Marketing Manager al Playtech și Rares Petrișor, Head of Business la Media Pozitiv.
Cel de al treilea panel moderat de Bogdan Coman, Director Executiv al asociației ROMBET s-a desfășurat sub titlul “Marketing și Atragerea de Noi Jucători”. Acest panel s-a bucurat de prezentările următorilor speakeri: Alina Pupază, Marketing Manager al Superbet/Go Bet, Silvia Niculescu, Marketing Manager al Get’s Bet, Andreea Ion, Director de Marketing și Comunicare al Palace Casino-Casa Vernescu, Andrei Frimescu, Director de Marketing și Comunicare al Game World și Ovidiu Joița, Partener în cadrul companiei iAgency.

Întrebările puse de participanți atât în sesiunile de Întrebări și Răspunsuri cât și pe parcursul prezentărilor au generat discuții care au dus la prelungirea duratei de desfășurare a forumului cu peste două ore.

Pauzele de cafea și prânzul de lucru ce au completat programul au fost binevenite, ele fiind folosite de cei prezenți pentru socializare.

Parteneri ai evenimentului au fost companiile DGL PRO, Game World, Get’s Bet și Superbet, dar și asociația ROMBET.

În calitate de organzatori, mulțumim pe ceastă cale tuturor celor ce au contribuit la reușita celei de a treia ediții a Marketing in Gambling Forum, participanți, speakeri, dar și parteneri și vă așteptăm la următoarele evenimente realizate de Casino Life & Business Magazine.

Mai multe detalii și fotografii în ediția 105/noiembrie din Casino Life & Business Magazine.

Articolul precedentGet’s Bet, brandul de top din România, în materie de parteneriate – aproape 600 de agenții
Articolul următorTIP & CASH și câștiguri de 130.000 de lei