Selim este un antreprenor în serie care a cãlãtorit mult. Vine dintr-o familie cu tradiție în afaceri, care a înființat prima comunitate de golf din Turcia. Este absolvent al Stanford University, a trãit în Canada și a dezvoltat proiecte în toatã lumea. Recent a devenit partener în Unigens, o firmã româneascã specializatã în sisteme de management pentru sãli de jocuri și cazinouri.
Cunoștințele tehnice și de business l-au adus aici. Înțelegerea pieței și inovația, considerã el, îl vor duce mai departe cãtre succes.

Ce pãrere aveți despre industria jocurilor de noroc din România?
Cred cã este în creștere, dar asta datoritã jocurilor online, mai curând decât a sãlilor. Nu este ceva specific României, jocurile se redefinesc peste tot în lume. De fapt, aș spune cã piața localã nu este încã total expusã schimbãrilor din Occident – migrația de la jocurile de noroc la cele de aptitudini și de la medii tradiționale de joc la divertisment complex, unde jocurile sunt doar unul dintre multele ingrediente. Totuși, venim repede din urmã.

Cum integrați tendințele actuale în soluția de management al cazinourilor (CMS) pe care o oferiți?
Observãm cã a devenit dificil ca sãlile de jocuri sã fie profitabile. Așa cã îi ajutãm pe clienți sã își foloseascã resursele la maxim – sã creascã loialitatea jucãtorilor, sã își optimizeze operațiunile, sã simplifice luarea deciziilor de management.
Am dezvoltat funcții avansate de player tracking și jackpot management, astfel încât clienții noștri sã construiascã relații mai solide cu jucãtorii. Oferim și un instrument de marketing propriu, Smart Points, care le permite recompensarea simultanã a unor comportamente variate ale jucãtorilor.

2016 este primul an în care deținãtorii de cazinouri și sãli de jocuri sunt obligați sã raporteze date pentru fiecare aparat cãtre ONJN. Credeți cã este o schimbare pozitivã pentru piațã?
Este o schimbare pozitivã, chiar dacã pentru moment a provocat puținã derutã. Este important ca proprietarii de sãli sã înțeleagã cã datele de business îi ajutã sã creascã. Nu e vorba doar de a respecta legea. Vorbim despre a ști ce se întâmpla la tine în salã și a lua decizii mai bune, mai informate.

unigens

Cum faceți fațã tehnologiilor în rapidã schimbare?
Lucrãm cu un dezvoltator roman foarte activ, Cloud Research Studio, care are un apetit puternic pentru cercetare. Printre altele, studiazã aplicații ale inteligenței artificiale într-un mediu cloud proiectat pentru lucrul cu big data. Sunã pretențios – de fapt asta înseamnã cã vom putea sã îi înțelegem mai bine pe jucãtori și sã sprijinim decizii de business la toate nivelurile, indifferent de nivelul de implementare.

Odatã ce ați vândut unui client pãstrați legãtura? Este relația cu clienții un argument important în industria dumneavoastrã?
Cu siguranțã. Oferim support 24/7 și nu pot sublinia îndeajuns cât este de important sã rãmâi întotdeauna disponibil. Oferim și servicii de instalare și training clienților noi, dar la un moment dat sigur ne vor suna. Nu neapãrat din cauza unor probleme cu Revolution, ci pentru cã ceva nu funcționeazã la o mașinã sau a fost o panã de curent și cautã o soluție. În mod ironic, de multe ori echipa de support nu rezvolã probleme, ci confirmã cã nu este nicio problemã cu Revolution.

Unigens este o companie tânãrã. Ce planuri aveți pentru urmãtorii ani?
Într-adevãr, am perfecționat modulele de bazã timp de aproape un an și acum suntem pregãtițI sã intrãm pe piațã cu o soluție completã. Vrem sã ne asigurãm o poziție de top ca furnizor de CMS în România și sã ne extindem în alte țãri. Deja suntem activi pe 5 continente, operând sau testând sisteme pentru clienții noștri. Cu privire la dezvoltarea produsului, vrem sã consolidãm resursele multimedia și sã oferim o interfațã pentru jucãtori printr-o aplicație dedicatã. Așadar, cred cã avem în fațã un drum lung și intens și sunt entuziasmat de evoluțiile pe care le anticipãm.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.