Restrictions on promotions Restricționarea reclamei

Restricționarea reclamei împinge mai mulți oameni către piața neagră, cred 54% dintre jucători, se arată într-un studiu al companiei de sondaje din Marea Britanie YouGov.

Betting & Gaming Council (BGC) din Marea Britanie a publicat un stidiu comandat la firma de sondaje YouGov, care susține că 82% dintre pariori cred că, companiilor de pariuri ar trebui să li se permită să ofere promoții, cum ar fi pariuri gratuite.

Sondajul a mai arătat că 54% dintre pariori cred că interzicerea promoțiilor i-ar conduce probabil pe alții ca ei către locații de jocuri de noroc nereglementate, nesigure, unde astfel de oferte nu sunt interzise.

Acestea, este important de reținut, sunt părerile celor care pariază deja în mod regulat, nu ale publicului larg. Este probabil ca, în faţa aceloraşi întrebări destul de edificatoare, oamenii de zi cu zi ar fi mai puţin pasionaţi de ideea atragerii nestăpânite la pariuri.

CEGS

Totul vine, bineînțeles, în contextul Cărții Albe privind reforma jocurilor de noroc din Marea Britanie, încă iminentă, în care se discută să se impună un anumit nivel de restricție privind promovările, deși se știe că consultările și dezbaterile parlamentare privind orice recomandare vor avea loc înainte ca orice restricție să fie adoptată.

Comentând concluziile sondajului, directorul executiv al BGC, Michael Dugher, a spus: „Acest sondaj întărește ceea ce oricine știe ceva despre pariuri deja înțelege – că clienții de pariuri, la fel ca și consumatorii oricărui alt produs, apreciază reclamele și ofertele, cum ar fi mici pariuri gratuite, care sunt supuse controalelor stricte pentru a proteja persoanele vulnerabile.”

Citește mai mult despre acest subiect aici…

Articolul precedentCele mai bune jocuri cu cărți din 2023
Articolul următorIonuț Decher a venit la Club Casino