La începutul lunii septembrie, la OXO Tower, în Londra, a avut loc cea de-a doua ediție a evenimentului WrB – Responsible Gambling Innovation, organizat de Clarion Events, partener ROMBET.

Ca de fiecare dată, asociația ROMBET, prin prim-vicepreședintele Dan Iliovici, a fost prezentă la această conferință dedicată jocului responsabil (JR).

„Cum jocul responsabil este o prioritate strategică pentru asociația noastră, este firesc să fim prezenți la astfel de evenimente, alături de nume mari din industria mondială de gambling. Se prezintă inovații, se discută strategii, se împărtășesc know-how și exemple de succes. Toate acestea sunt atuuri pe care orice business din sfera jocurilor de noroc trebuie să le cunoască. Iar rolul asociației Rombet este, printre altele, și acela de a asigura puntea de legătură între membrii noștri și partenerii externi de discuții”, a comentat prim-vicepreședintele Rombet pe marginea participării la evenimentul din capitala londoneză.

Conferința a fost punctată de prezentări interesante și dinamice din partea unor nume reprezentative pentru domeniu, precum Laura De Silva, director al Silver Fish CSR, care a ținut să sublinieze, încă o dată, importanța acțiunilor de Corporate Social Responsability (CSR) pentru succesul unui business. Mesajul, susținut și de asociația Rombet prin programele de JR pe care le promovează, este acela că strategii inteligente, inovative și sincere de CSR vor conduce, automat, la creșterea încrederii publicului în companie și la îmbunătățirea imaginii de „industrie problematică” pe care o are domeniul gamblingului.

Prezentă la eveniment, doamna Sarah Harrison MBE, CEO al UK Gambling Commission, organismul britanic omolog al Oficiului Național pentru Jocuri de Noroc ONJN din țara noastră, a pus accentul pe o mai mare implicare a operatorilor de jocuri de noroc în programele dedicate unui joc responsabil: „Am vrea să vedem același efort făcut de organizatorii de jocuri în domeniul Responsible Gambling, ca și cel pe care îl fac pentru inovație, creșterea profitului și a pieței de gambling”, a declarat Sarah Harrison, făcând referire la împărțirea echitabilă a bugetelor destinate promovării și activităților de CSR.

Exemple de succes ale diferitelor proiecte de joc responsabil, discuții privind ceea ce interesează generația de „millennials” și cum pot fi ei fidelizați prin campanii de responsabilitate socială, importanța și rolul politicilor de „auto-exlcludere” în strategiile de JR, toate au fost pe agenda conferinței la care a fost prezent și prim vice-președintele Rombet, Dan Iliovici.

„Ne bucurăm să vedem că eforturile industriei naționale și internaționale se concentrează acum pe direcția Jocului Responsabil. Noi, la Rombet, susținem de mult timp că unitatea, deschiderea, transparența, schimbul de informații sunt toate piesele unui puzzle care, odată asamblat, va prezenta o imagine pozitivă și corectă a industriei. Și suntem mândri că asociația noastră face parte din acest curent care luptă pentru schimbarea percepției pe care opinia publică o are despre domenuiul de gambling. Dar să nu uităm că orice schimbare pornește din interior și, așa cum spunea chiar doamna Sarah Harrison, <there is more to be done> … în ceea ce privește jocul responsabil”, a concluzionat prim-vicepreședintele ROMBET, Dan Iliovici.

Rămâneți alături de Casino Life & Business Magazine, prima și cea mai populară revistă a industriei de gambling din România, având peste 12.000 de fani pe Facebook, pentru a fi la curent cu cele mai noi știri din lumea jocurilor de noroc.

Articolul precedentEntertainment Arena Expo a depăşit cifrele anilor anteriori
Articolul următorPremierele EGT la Entertainment Arena Show

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.