The Advertising Standards Agency (ASA) a interzis cea mai recentă reclamă a gigantului pariurilor William Hill, în forma ei actuală, deoarece ASA consideră că sugerează că gamblingul = seducție.
Reclama în chestiune arată ochii apoi decolteul unui model așezat în fața unei roți de ruletă, în care se învârtește bila și apoi arată un mare număr de chipsuri de joc împinse către privitor, care, mai târziu, sunt aruncate în sus, alături de cărți de joc.
Pe parcursul imaginilor, o voce recită: “Experimentați un casino live cum nu mai există altul”
În apărarea lor, William Hill au declarat că nu au făcut specificații sau asemănări din care să rezulte că gamblingul crește succesul sexual al clienților sau că le face să crească atractivitatea și că nu a făcut nicio legătură între gambling și seducție.
Și, în plus, au adăugat că reclama era difuzată numai după orele 21:00.
În sprijinirea deciziei, cei de la ASA au declarat: „… am notat că reclama începe cu un prim plan al ochilor unei femei care privește direct spre aparat de deasupra unei mese de joc, iar în timp de aparatul de depărtează de fața femeii, rămâne fixat focusul pe ochii ei.
Considerăm că focusul pe ochii ei este folosit pentru a incita privitorul și poate fi interpretat ca un semn de atracție. Totodată considerăm că, trecerea camerei peste decolteul femeii crupier, subliniază intenția de seducție, care, mai târziu, este susținută și de uniformele purtate de toate femeile crupier.
Având în vedere că reclama începe cu o imagine incitantă a ochilor unei crupiere, că arată părțile senzuale ale corpului unei femei și uniformele purtate de toate crupierele, am concluzionat că reclama leagă gamblingul de seducție, ceea ce este o încălcare a Codului.”
Iată și reclamă în litigiu:
Sursa: gaming-awards.com