PokerStars anunţă lansarea unei noi campanii TV globale, în care actorul principal este superstarul tenisului Rafa Nadal. Spoturile TV vor putea fi vizionate în întreaga lume în săptămânile următoare şi îl vor avea în prim-plan pe Rafa Nadal, surprins în timpul unei partide de poker online, adversarul fiind un personaj fictiv, unul dintre cei 50 de milioane de jucători ai site-ului.

Campania surprinde esenţa pokerului ca sport al minţii, o bătălie în care poate intra oricine.

În clipurile publicitare de 30 de secunde, Rafa Nadal, de 11 ori campion de Grand Slam, joacă împotriva unui personaj fictiv pe nume Lucia Arroyo, al cărei cel mai mare moment de glorie într-o competiţie este locul al doilea obţinut într-o bătaie cu perne :), în orăşelul ei. Nadal joacă turneul de pe iPad-ul lui, făcând baie, la el acasă. Arroyo joacă pe laptop, în sala bibliotecii locale.
“Joc pe PokerStars fiindcă îmi place competiţia – lupta minţilor. Iată despre ce e vorba în acest clip publicitar”, a declarat Rafa Nadal.

Rafa este recunoscut pentru spiritul său competitiv, iar ideea campaniei publicitare se leagă în mod direct de această trăsătură de caracter: oricine are spirit de competiţie poate demonstra asta într-o manieră plăcută şi sigură, jucând poker.

“Nu poţi să apari la un turneu de tenis şi să te aştepţi să joci cu Rafa Nadal. Dar dacă ai peste 18 ani, te poţi înregistra pe PokerStars, unde ai şansa să joci cu Rafa şi alţi sportivi celebri, ca Boris Becker, de exemplu, instalat confortabil chiar la tine acasă”, a declarat Alex Payne, Chief Marketing Officer al PokerStars.
În comparaţie cu alte site-uri de poker, PokerStars, cel mai mare site de poker din lume, oferă jucătorilor multe avantaje extraordinare.

Articolul precedentUn adevărat “Shak attack”
Articolul următorTargul International de Vinuri Goodwine, la Romexpo

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.