Parimatch

Parimatch, partenerul FC Chelsea, intră pe piața jocurilor de noroc din România și își consolidează prezența mărcii în țările europene.

Un nou jucător ambițios este gata să apară pe piața emergentă a jocurilor de noroc din România: în septembrie, reprezentanții Parimatch au depus un set complet de documente la Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc, pentru a obține licența. Acesta este un nou pas pentru ca Parimatch să își realizeze ambițiile de a consolida prezența mărcii în țările europene.

Cu peste 20 de ani de experiență pe piața internațională, propria platformă inovatoare pentru divertisment online, mecanică de gamificare și personalizare a conținutului pentru jucători, contracte globale cu sportivi și echipe celebre — compania este gata să surprindă și să ofere noi experiențe sportului și să entuziasmeze fanii din România.

Sportsbook, platforma iGaming și software-ul sunt certificate de Gaming Laboratories International și respectă pe deplin standardele internaționale ale industriei. Ca brand de tehnologie, compania oferă jucătorilor conținut personalizat, dezvoltat prin tehnologii de inteligență artificială. Platforma, creată de Parimatch Tech, îi permite să deservească încărcătura din timpul evenimentelor sportive majore din lume și să proceseze zeci de mii de tranzacții pe secundă.
Pe lângă tehnologie, brandul își aduce partenerii globali – cluburile de fotbal Chelsea, Leicester City și Shakhtar, precum și campionul mondial la box ucrainean Oleksandr Usyk. Expertiza Parimatch și a partenerilor săi va contribui la dezvoltarea marketingului sportiv din România și va oferi fanilor noi formate de divertisment, pe lângă accesul exclusiv la sportivi.

Anterior, brandul Parimatch nu a operat în România. Reprezentantul oficial va lucra în baza unui acord de franciză, primind drepturile de utilizare a mărcii Parimatch și a soluțiilor tehnologice Parimatch Tech. Compania intenționează deja să deschidă un centru de cercetare și dezvoltare în București și să recruteze o echipă locală pentru implementarea strategiei de dezvoltare.

„Piața de divertisment de jocuri de noroc din România este promițătoare și ambițioasă, la fel ca brandul Parimatch. Urmărim cu interes lansarea pe piața din România și credem că acum este momentul potrivit pentru a participa la dezvoltarea acesteia. Lansarea în România este un pas important în strategia noastră de extindere a prezenței mărcii în Europa. Suntem încântați și suntem gata să le oferim utilizatorilor noi emoții prin jocurile de noroc și sport, iar pentru noua piață, ne bucurăm să aducem soluții inovatoare și cele mai bune practici globale pentru jocurile de noroc responsabile”, a menționat biroul de presă al brandului Parimatch Tech.

Brand-ul Parimatch a fost fondat în Ucraina în 1994. Pornind de la magazinele de pariuri offline, Parimatch a evoluat într-o platformă globală de divertisment digital. Ca lider de piață în Europa de Est și o afacere responsabilă, Parimatch promovează principiile jocului de noroc responsabil la nivel de dezvoltare, securitate a informațiilor, analiză și comunicare cu clienții.

Citește și știrile de AICI.

Articolul precedentȘi totuși mărimea nu contează!
Articolul următorAMAIS premiată la Gala Societății Civile