OKTO, compania fintech specializată în domeniul plăților digitale, anunță încheierea unui parteneriat cu SelfPay, cea mai mare rețea de stații de plată de tip self-service din România.
OKTO.CASH, cea mai nouă soluție de plată digitală pentru clienți online, urmează să fie disponibilă în România prin rețeaua națională de Stații de Plată SelfPay.
OKTO, compania fintech specializată în domeniul plăților digitale și al dezvoltării de aplicații de tip user engagement, anunță încheierea unui parteneriat cu SelfPay, cea mai mare rețea de stații de plată de tip self-service din România, cu scopul de a oferi practicanților de jocuri de noroc posibilitatea de a-și alimenta online conturile de joc fără a fi necesară părăsirea aplicației mobile.
Prin intermediul acestui parteneriat și a celor aproape 6.000 de Stații de Plată SelfPay din țară, OKTO își accelerează expansiunea în România, o piață în creștere și foarte dinamică, făcând din serviciul său OKTO.CASH un mod nou, sigur și facil de plată a cumpărăturilor online. Utilizatorii au acum posibilitatea de a întreprinde o călătorie unică folosind telefonul mobil, pornită în mediul fizic și finalizată în mediul digital, bazată pe serviciile de plată oferite în rețeaua SelfPay.
Integrat în aplicațiile mobile sau pe website-urile comercianților parteneri, OKTO.CASH promite să ofere utilizatorilor cea mai rapidă metodă directă de depunere online, fără a fi necesară înscrierea acestora într- un serviciu terț. Clienții care optează să plătească prin OKTO.CASH, pe website sau prin aplicație, au posibilitatea de a selecta cea mai apropiată locație SelfPay precum și suma în numerar ce urmează a fi depusă pentru alimentarea contului online- totul în siguranță și în timp real.
Această soluție de plată este deja disponibilă în România sub brandul Betano, BETANO.CASH, urmând ca în viitorul apropiat și alți numeroși operatori online să pună la dispoziția clienților sistemul de plată OKTO.CASH, asigurând astfel viziunea OKTO de a furniza clienților o experiență unică și extraordinară la fiecare interacțiune cu aceștia.
Liviu Popovici, reprezentantul OKTO în România: “Într-o lume tot mai digitală și mobilă în care cu toții ne regăsim, clienții se așteaptă să fie satisfăcuți imediat și exact acest lucru ne propunem să facem prin OKTO.CASH. Le oferim clienților posibilitatea de a-și alimenta conturile online în timp real, dar mai ales în siguranță, plătind prin intermediul rețelei partenere de Staţii de Plată de tip self-service. Și întrucât rețeaua SelfPay se extinde în mod continuu în locații cheie din țară, succesul este garantat.
Suntem mândri să aducem pe piața din România noul nostru produs, iar parteneriatul cu SelfPay ne va permite să le oferim operatorilor online o soluție agilă, flexibilă și gata de utilizare.”
Dragos Dila, Director de dezvoltare SelfPay: “În contextul actual, când majoritatea organizatorilor de jocuri de noroc se confruntă cu dificultăți cauzate în principal de restricțiile impuse de autoritățile române din cauza pandemiei, parteneriatul dintre SelfPay și OKTO vine ca o soluție viabilă. Prin intermediul rețelei noastre, formată din aproape 6.000 de Stații de Plată SelfPay, jucătorii din întreaga țară își pot alimenta acum în siguranță, cu numerar, conturile de pe platformele de joc online”.
Citește și știrile de AICI.