COMPLEX DISTINS DE CASINO LIFE & BUSINESS MAGAZINE CU PREMIUL BEST EVENTS LOCATION 2010

Omul de afaceri Nicușor Stan este președintele noului Centru de Evenimente Ambasad’Or, din Otopeni. Un întreprinzător tânăr, activ, cu o experiență importantă de business, obținută în 18 ani de activitate. În esență, un „jucător” – a îndrăznit, și-a asumat riscuri și a câștigat, în mod constant.

CE V-A MÂNAT ÎN LUPTĂ, DOMNULE STAN? CE V-A ADUS ÎN ACEASTĂ LUME A BUSINESS-ULUI, TENTANTĂ, DESIGUR, DAR DELOC LINIȘTITĂ, MAI ALES AICI, ÎN ROMÂNIA?

Poate că spiritul de competiție, căpătat de-a lungul timpului. Apoi dorința de a-mi împlini visurile, de a le materializa. Nu în ultimul rând, dorința de a duce un trai decent, împreună cu familia. În final poate fi și o chestiune care aparține zodiei – sunt Berbec, deci un spirit luptător. În business am intrat în urmă cu 18 ani. Am investit în imobiliare, apoi am trecut de la un gen de business la altul, în contextul transformărilor permanente din piața românească, a apariției de noi oportunități de afaceri. În timp, societatea s-a structurat, s-a împărțit în câteva clase distincte. Iar noi am ales, am venit în domeniul serviciilor și am construit un complex exclusivist, care se adresează clasei high, poate și celei medii, care aspiră către high. Consider că tot ceea ce am făcut aici este în trend cu cerințele pieței.

CE PROFESIE AVEȚI?

Sunt avocat, dar nu fac din asta o activitate zilnică. Fiind om de afaceri, am înțeles că dacă nu cunoști, din punct de vedere practic, legea, ești descoperit; la mâna sistemului. Astfel încât mi-am propus și am reușit să devin un om al legii în cel mai direct sens al expresiei. Cunoscând legea, îmi pot proteja afacerea.

CEEA CE AȚI REALIZAT AICI, LA OTOPENI, ACEST CENTRU DE EVENIMENTE DESCHIS ANUL TRECUT, ÎN AUGUST, ARATĂ SUPERB. AȚI AVUT UN MODEL DE LA CARE AȚI PORNIT?

Am avut mai multe modele. Am recompus, din ceea ce am acumulat în timp, vizitând un număr important de resorturi din întreaga lume – unul din hobby-urile mele fiind călătoriile. Practic, am încercat să îmbin câteva stiluri distincte, foarte spectaculoase. Am luat câte ceva din Maroc, din Anglia – Londra m-a inspirat mult –, chiar și din Dubai. Clasic, modern, avangardist.

CARE ESTE REACȚIA CLIENȚILOR DUMNEAVOASTRĂ, CÂND VIN AICI PENTRU PRIMA DATĂ?

O reacție tipică, pe care noi o numim „efectul uau”, ceea ce descrie foarte bine starea lor. Sunt extrem de surprinși de ceea ce găsesc aici. Stilul acesta, eclectic, este cules din diverse zone în care oamenii știu exact ce înseamnă să te simți bine. Combinând trei-patru stiluri diferite, preluate de la cei mai buni din lume, am generat efectul despre care am vorbit.

AȚI AVUT OASPEȚI DE MARCĂ ATÂT LA INAUGURAREA COMPLEXULUI, CÂT ȘI PE PARCURSUL ACESTOR PRIME LUNI DE ACTIVITATE. CARE A FOST PERSONALITATEA CEL MAI PROFUND ENTUZIASMATĂ DE CEEA CE A GĂSIT AICI?

Toți cei care ne-au vizitat s-au declarat încântați. Între ei, un foarte bun prieten de-al meu, Cristian Țânțăreanu, ne apreciază mult locația și ne vizitează cu drag de câte ori are posibilitatea, singur sau alături de familie.

CE DISTINGE COMPLEXUL AMBASAD’OR ÎN GRUPUL UNOR ASTFEL DE CENTRE DE EVENIMENTE?

Ambasad’Or este o oază verde. O spunem noi, o recunosc oamenii care au călătorit mult și au o imagine bine structurată în domeniu. Venind aici, ei spun că au intrat într-o oază plină de verdeață, liniște și eleganță.

AȚI DESCHIS DE CURÂND. CUM AU TRECUT PRIMELE ȘASE LUNI? A FOST MAI BINE SAU MAI RĂU DECÂT VĂ AȘTEPTAȚI?

Sunt mulțumit de ceea s-a întâmplat până acum cu noi. Ne așteptam la mult mai puțin. A fost, însă, o explozie care ne-a luat, oarecum, pe nepregătite. Noi am dorit să finalizăm proiectul cât mai repede, dar nu speram și nici nu ne doream chiar așa de mult să ne ia valul, cu asemenea avalanșă de evenimente. Sincer, am fi vrut s-o luăm mai ușurel, dar am făcut față.

CU SIGURANȚĂ. IAR ACEST FAPT ESTE DOVEDIT, INCLUSIV, DE PREMIILE PE CARE LE-AȚI OBȚINUT ÎN 2010.

Așa este. Chiar în anul inaugurării am fost distinși cu premiul „Best Luxury Location 2010” – primit la Târgul Național de Nunți E-Mariage Fest, noiembrie 2010. Apoi, așa cum bine știți, am obținut premiul „Best Events Location 2010”, la Premiile Casino Life & Business Magazine. Suntem foarte onorați de această recunoaștere a caliății serviciilor noastre și dorim să păstrăm, în continuare, același standard foarte ridicat.

SPUNEȚI-NE POVESTEA NAȘTERII COMPLEXULUI AMBASAD’OR!

Mai întâi a fost proiectul. L-am postat pe site. L-am promovat în acest stadiu. Am făcut o randare după care s-a lucrat. Adică am lucrat invers decât se obișnuiește și a fost o muncă infernală. Este exagerat de greu să ai desenul, randările și apoi să cauți piesele. Am realizat designul grafic, apoi proiectul de arhitectură, apoi am plecat după piese. Nu foarte mulți au crezut în mine și în reușita proiectului. Majoritatea intrau pe site, se minunau, „Domnule este ceva de vis, dar unde vrei să-l faci, în România?!! Nu cred că vei reuși”, spuneau ei. Rezultatul final, așa cum îl vedeți, este exact ca pe randări. Am lăsat pe site ambele variante, pentru ca vizitatorii să vadă diferențele. Iar acestea au fost în plus, în sensul completării proiectului și nicidecum în sensul acceptării vreunui compromis. Complexul acesta chiar reprezintă stilul meu de business, atenția către detaliu, refuzul de a accepta stilul românesc al lui „merge și așa”. Am urmărit totul în cele mai mici detalii, inclusiv realizarea sistemului eco de irigații, care folosește apă reciclată. O provocare căreia i-am făcut, de asemenea, față a fost realizarea unui sistem integral și integrat pentru clienții noștri, atât cei privați, cât și aceia din zona de corporate. În consecință, au apărut ca o necesitate parteneriatele strategice cu firme de transport. Am amenajat două apartamente în locație. Am completat tabloul cu toate celelalte facilități și servicii: Internet wireless de mare viteză, muzică live, o bucătărie complexă, care poate satisface și cele mai pretențioase doleanțe. Oferim, așadar, un pachet complet de servicii, astfel încât, cei care ne trec pragul să gă- sească aici tot ce și-au dorit pentru organizarea unui eveniment de vis. Piscina semi-olimpică este un plus al nostru, de beneficiile căreia ne vom bucura cu toții în sezon. Nunțile „by-the-pool” sunt un concept care prinde foarte bine în acest moment, mai multe personalități ale momentului alegând să-și organizeze evenimentele de familie în complexul nostru.

AȚI RISCAT, PUNÂND ÎN PRACTICĂ UN VIS MAI MULT DECÂT ÎNDRĂZNEȚ PENTRU LOCUL ȘI PERIOADA ECONOMICĂ ÎN CARE TRĂIM.

Este adevărat. Am riscat mult, din punct de vedere financiar. Asta a fost cea mai mare provocare. S-a discutat de o sumă și am ajuns la cu totul altceva, cifra inițială fiind mult depășită. Am fost nevoiți să recurgem la servicii bancare, să suplinim cu alte linii de credit. A existat riscul ca banca să nu ne mai finanțeze, să nu mai creadă în proiectul nostru. I-am invitat aici, de câteva ori, pe reprezentanții băncii și bine am făcut. Văzând câți oameni lucrau și faptul că avansăm constant, s-au convins și ne-au susținut. Acesta a fost, în fapt, riscul cel mai mare – să rămânem cu o parte din bani dați, fără să putem finaliza proiectul. Între celelalte riscuri se numără competiția. Concurența în domeniu este acerbă. „Spionii” au venit la noi sub diferite forme, curioș i, interesați. Iar când spun concurență mă refer la cele mai importante branduri din domeniu.

VEȚI DEZVOLTA, PE VIITOR, ACEST PROIECT?

Proiectul a fost gândit și aprobat – avem deja autorizația de construcție – în ideea dezvoltării în două faze. Aceasta a fost prima fază. În cea de-a doua urmează să executăm un hotel. Un boutiquehotel, care să sintetizeze tot ce e mai frumos și mai nou, în domeniu. Sperăm ca în toamnă să se întâmple acest lucru. O caracteristică importantă este aceea a personalizării tuturor camerelor pe un anume stil național – japonez, chinezesc etc. Conceptul este acela ca toți clienții noștri, după ce ne-au vizitat o dată, să-și dorească să revină cât de curând, pentru a vedea încă o cameră, pentru a trăi încă o experiență.

ESTE CUPRINSĂ, ÎN NOUA ETAPĂ, ȘI AMENAJAREA UNUI CAZINO?

Da, ne-am gândit și la un cazino. Dorim să-l realizăm în aceeași linie a intimității, eleganței și celorlalte caracteristici ale unui club privat. Complexul, în momentul de față, are o zonă de eveniment și o zonă privată, care cuprinde restaurantul, piscina, lounge bar, cigar-club, care sunt deschise publicului, în baza unui card. Ne-am dorit ca, prin acest accesoriu, să ne selectăm clienții pe un sistem de club privat. Cardul este emis gratuit, dar cheamă la respectarea unor reguli de bună purtare, pentru a facilita socializarea, networking-ul și pentru a asigura un spațiu liniștit și foarte plăcut. Toate acestea sunt cheltuieli asumate de noi în beneficiul oaspeților noștri.

NU ESTE DELOC SIMPLU SĂ FII UN OM DE AFACERI, MEREU ÎN ACȚIUNE. MAI AVEȚI TIMP PENTRU VIAȚA PRIVATĂ?

Îmi fac timp. Iar acest timp îl petrec alături de cei dragi. Cum vă spuneam, marea mea pasiune sunt călătoriile și, imediat după, practicarea sportului. Sunt mereu aproape de fenomen, iar o dovadă în acest sens este faptul că, anul trecut, am fost partenerul Galei K1 de la București.

Încerc să ajut, de asemenea, pe cât pot, casele de bătrâni, orfelinatele și Biserica. Simt că trebuie să fac asta. De altfel, tot ceea ce fac, o fac cu gândul și cu credință în Dumnezeu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.