Online Gambling, Mobile Gambling, Cashless, Contactless – industria jocurilor de noroc ține pasul cu tehnologia.
Chiar dacă black-jack-ul încă este jucat în mod tradițional, ca pe vremea lui Frank Sinatra, când ne gândim că se lansează deja primele cazinouri VR (virtual reality casinos) ne dăm seama că industria s-a schimbat fundamental în ultimii ani, iar comportamentul jucătorilor este și el în plină schimbare.

Tehnologia progresează rapid și nu numai în domeniul iGaming, activitatea din land-based este influențată și ea prin apariția de noi echipamente ce facilitează experiența jucătorilor în locații.
Funcția Contactless este cunoscută mai mult din domeniul bancar și este folosită pentru a face plățI de valoare mică, sigure, ce nu necesită semnătură sau introducerea PIN-ului, astfel dezvoltarea sistemului bancar către tranzacții cashless și contactless a educat clienții cu acest tip de echipamente.
Industria jocurilor de noroc a fost tot timpul interesată de sisteme ce facilitează accesul la mijloacele de joc, de aici și succesul modulelor bazate pe cardurile de fidelizare pentru clienți; NEWTON duce lucrurile mai departe și din dorința de a oferi soluții inovatoare a dezvoltat modulul de Fidelizare Contactless.
Acest modul folosește tehnologia RFID (radio frequency identification) și include un suport pentru chip și antena și un reader contactless ce va fi montat pe mijlocul de joc. Suportul poate fi de orice natură, de la cardurile care sunt folosite în prezent în modulele de fidelizare, până la “tag”-uri, brelocuri de chei și chiar smartphone-uri și device-uri mobile.
Chip-ul și antena integrate pe husa unui smartphone, de exemplu, dau posibilitatea jucătorului doar să apropie telefonul de reader-ul contactless pentru a se autentifica în sistemul de Fidelizare al locației dumneavoastră.

Beneficii:
– conectare rapidă: se apropie suportul contactless de reader la aproximativ 4 cm, timp de 1-2 secunde și autentificarea în sistem este efectuată;
– soluție discretă: suportul folosit poate fi inscripționat sau nu cu logo-ul companiei dumneavoastră, făcându-l astfel mult mai ușor de acceptat de către jucători;
– design atractiv: dimensiunile reduse ale reader-ului contactless și aspectul similar cu cel al butoanelor de joc fac ca acesta să se integreze perfect pe panoul de butoane al aparatelor;
– montaj rapid: reader-ul necesită mai puțin spațiu pe panoul de butoane și poate fi instalat într-un timp mult mai scurt față de modelul standard al cititorului de card;
– adaptabilitate: se poate utilize atât pentru cardurile deja emise de către operatorii care folosesc modulul de Fidelizare Newton cât și pentru noi modele de suport: breloc, “tag”, husă smartphone, etc.

Ca operatorii să fie în prima linie a industriei trebuie să se adapteze cerințelor jucătorilor și să le ofere mai multă flexibilitate prin modalități de joc facile și la îndemână. Modulul de Fidelizare NEWTON, ce include Player Tracking și Bonusing, este esențial pentru orice afacere, este “unealta” prin care organizatorul comunică cu clienții săi. Informațiile și rapoartele ce privesc activitatea clienților în locații vă spun ceea ce jucătorii nu vă vor spune niciodată.
Cu cât știți mai multe detalii despre modul lor de a juca cu atât veți putea acționa mai eficient pentru a-i face să vină mai des în locațiile dumneavoastră, să petreacă mai mult timp, să joace mai mult timp.

Programele de Bonusing prin care vă veți recompensa jucătorii fideli pot fi globale sau personalizate, în funcție de nivelul și preferințele fiecăruia. Puteți crea un nivel de Jackpot global care se poate câștiga doar pe baza cardului de fidelitate, pentru a vă promova folosirea cardurilor și acceptarea mai ușoară a acestora.
Un program de recompensare a jucătorilor de sloturi este unul dintre cele mai puternice instrumente de identificare a VIP-urilor și pentru a-o atrage să-și arate loialitatea față de locația dumneavostră; va oferi companiei dumneavoastră un avantaj competitiv față de concurență, fiind o parte foarte importantă din ecuația de marketing.
Prioritatea NEWTON SLOTS este de a transforma viziunea în realitate.

Ne-am focusat pe cerințele operatorilor care au înțeles că sistemul informatic poate fi folosit și pentru concepte promoționale și astfel modul de folosire a fost extins pentru a cuprinde și cele mai exigente și îndrăznețe cerințe.

Articolul precedentENADA SPRING 2018
Articolul următorCasino Life & Business Magazine participă la un seminar ROMBET la Timișoara