Casino Life & Business Magazine este, din nou, partener media și avem propriul nostru stand la ICE, cel mai important eveniment de gaming.

Show-ul premiat ICE Totally Gaming revine la London Excel în perioada 2-4 februarie 2016. Participarea la eveniment, care a făcut obiectul unui audit independent, a unui număr de 25.497 de persoane în 2015 a fost cea mai mare înregistrată până acum, cu 133 de țări reprezentate. ICE reprezintă rampa anuală de lansare pentru inovațiile din gaming, cu literalmente sute de noi produse lansate în decursul a trei zile.

ICE este un loc de întâlnire unic pentru toți marii actori din domeniul jocurilor de noroc, inclusiv pentru operatori, autorități de reglementare și alții. ICE este foarte convenabil pentru a îți face contacte, a programa întâlniri și a crea parteneriate.

Conferințele ICE și-au confirmat statutul de cel mai mare eveniment de învățare și de schimb de cunoștințe din lumea jocurilor de noroc. Agenda din 2016 cuprinde peste 64 de ore de oportunități de învățare, oferite de 140 de lideri de opZinie aleși atât din interiorul, cât și din afara comunității de gaming. Cele opt programe puternice se deschid cu Conferința Internațională a Cazinourilor (ICC) luni, 1 februarie. Organizată în parteneriat cu Asociația Europeană a Cazinourilor (ECA), ICC are loc la cazinoul premiat Hippodrome, care este cel mai aglomerat și mai popular cazinou din Marea Britanie și care este situat în Leicester Square, în centrul Londrei. ICC va fi urmată de Modernizarea Loteriilor: Retail & Digital; O privire asupra datelor & Inteligența în afaceri și cu un program dedicat Jocurilor de Noroc Cross-Platform & Multi-Channel (toate marți, 2 februarie). Miercuri, 3 februarie, in ultima zi plină a Conferințelor ICE, se desfășura Designul & Dezvoltarea Jocurilor; Informare privind reglementările internaționale (organizată în parteneriat cu IAGA); Piețe de pariuri (organizat în parteneriat cu SBCNews) și Criminalitatea cibernetică, Securitate și Respectarea Reglementărilor (organizat în parteneriat cu GAMSHIELD). Amenințarea criminalității cibernetice și importanța combaterii acesteia se reflectă în decizia de a include un atelier în plus condus de un specialist de la Comandamentul împotriva Crimei Organizate de la Scotland Yard. Atelierul se va desfășura între orele 10 – 12:00, joi, 4 februarie. Reflectând la rolul și la importanța programeului Conferințelor ICE, Directorul de Marketing, Jo Mayer, a declarat: ”ICE este unic în sectorul jocurilor de noroc prin faptul că este un eveniment care oferă oportunități de schimburi comerciale și de produse deosebit de importante pentru cei 25.000 de vizitatori ai noștri, precum și oportunitatea de a participa la schimburi de informații și de cunoștințe de nivel înalt. Știm din cercetarea noastră privind clienții că vizitatorii noștri apreciază oportunitatea de a învăța despre probleme contemporane cheie care au impact asupra domeniului jocurilor de noroc prin intermediul Conferințelor ICE și faptul că apoi pot să se întâlnească cu reprezentanții industriei în acțiune în cadrul expoziției. ”Invitația noastră pentru lumea comunității jocurilor de noroc pentru anul 2016 este ‘Intrați în Tehnopolisul Jocurilor de Noroc’. Acest lucru este valabil în aceeași măsură și Conferințelor ICE unde subiectul și conținutul sunt proiectate pentru a ajuta la pregătirea afacerilor internaționale pentru provocările și oportunitățile tehnologice, de reglementare și sociale pe care le au în față.”

ICE App, unul dintre cele mai populare instrumente de informare utilizate de expozanți, vizitatori și de delegații de la Conferințele ICE în egală măsură, este disponibil și poate fi descărcat gratuit din iTunes App Store și din Google Play Store.
Aplicația, care a fost vizitată în 38.000 de ocazii înainte de și în timpul ediției ICE din 2015, permite participanților la cea mai mare expoziție de gaming din lume accesul la programul complet al evenimentului, răsfoirea celor mai recente lansări de produse, primirea de informații despre toți speakerii care participă la Conferințele ICE și la programul de Seminar, precum și dezvoltarea unui planificator personal de evenimente pentru a li se aminti de programările și întâlnirile de afaceri stabilite. Oferă, de asemenea, și un plan interactiv detaliat al locației pentru a permite participanților să navigheze prin Tehnopolisul Jocurilor de Noroc și să rămână pe deplin la curent cu ultimele noutăți printr-un link către eticheta de social media #ICE2016.

Directorul de Marketing al ICE Jo Mayer a declarat: „Invitația pe care am făcut-o comunității internaționale de gaming în 2016 este de a ‘Intra în Tehnopolisul Jocurilor de Noroc’ – orașul suprareal al jocurilor de noroc pop-up, unde se stabilesc legături, unde ideile înfloresc și unde conversațiile sunt toate despre viitor.”
Academia Totally Gaming, o serie de cursuri inspirate de personalitatea industriei Lucien Wijsman și dezvoltate pentru a spori veniturile atât pentru operatorii, cât și pentru furnizorii din lumea jocurilor de noroc, se va folosi de debutul său la ICE pentru a își prezenta portofoliul de cursuri cu o serie de introduceri și încercări de o oră.

Oferite de experți din domeniile lor de activitate, cele patru cursuri cuprind: Academia de Sloturi, un program de formare în managementul cazinourilor land-based și online (prezentat de Lucien Wijsman); Clasa de Master Online, un curs interactiv pentru operatorii online și pentru furnizorii acestora (Igor Samardziski); Academia de Pariuri Sportive – un curs care oferă implementarea celor mai bune practici cu scopul de a îmbunătăți drastic marjele de venituri (Jonathan Smith) și Casino Marketing – un curs practic care le va oferi participanților instrumentele pentru a crea și a implementa un plan de marketing de 12 luni (Arjan Korstjens).
Directorul de Marketing Jo Mayer consideră că popularitatea de care se bucură ICE în rândul autorităților internaționale de reglementare este o trăsătură importantă și adeseori trecută cu vederea a evenimentului. Ea a explicat: ”În 215 am primit 417 reprezentanți ai autorităților de reglementare la Londra și ne așteptăm ca numărul lor să crească în 2016.

„Știm că ICE stabilește agenda în privința produselor noi, a tehnologiilor noi și a unui nou mod de gândire – așa că eu cred ca putem să spunem cu siguranță că ajută la formarea modului în care autoritățile de reglementare percep acest domeniu. Aș spune că ICE reprezintă cea mai bună vitrină de magazin a sectorului și că atunci când reprezentanții autorităților de reglementare merg pe culoarele de la ExCel vor vedea o industrie matură, dinamică și responsabilă din punct de vedere social, factori care vor ajuta cu siguranță la disiparea unora dintre cele mai greșite preconcepții despre jocurile de noroc.
„Faptul că atât de mulți reprezentanți ai autorităților de reglementare vor fi prezenți în Tehnopolisul Jocurilor de Noroc în februarie reprezintă o mărturie pentru reputația de care ICE se bucură pe scena mondială.”
GamCrowd și Clarion Events se află din nou în căutare de start-up-uri din sectorul jocurilor de noroc online care să intre în competiția Pitch ICE care va avea loc pe durata ICE TotallyGaming 2016.

Antreprenorii sunt de asemenea invitați să participe la o zi de prezentări și discuții menite să ofere start-up-urilor cele mai bune sfaturi despre lansarea unei afaceri în acest domeniu. Participanții vor beneficia de asemenea și de expunere în presa comercială în pregătirea evenimentului și în relatările post-Pitch ICE, precum și de oportunități de networking pe durata celor trei zile.
Start-upurile interesate de a lua parte la expoziție – care are loc de marți, 2 februarie, până joi, 4 februarie – se pot înscrie până la data de 31 decembrie.
Pitch ICE este acum la cel de-al doilea an de succes. Conferă start-up-urilor platforma pentru a-și prezenta ideile și inovațiile participanților din industria internațională a jocurilor de noroc direct de pe scenă.
În primele două zile de Pitch ICE, între 15 și 20 de start-up-uri vor avea câte 15 minute să își prezinte afacerea. Joi, atelierul GamCrowd Studio preia cu o serie de discuții și sfaturi pentru start-up-uri de la experții industriei.
Chris North, fondator și director executiv la GamCrowd, a declarat: “Show-ul Pitch ICE a evoluat în acest an și este mai bogat în conținut ca oricând. Sperăm nu numai să prezentăm cele mai bune idei noi, dar și să oferim informații și sfaturi din partea unor consilieri care au cunoștințe despre cum să pui pe picioare o afacere în acest sector.”

Campania ‘Intră în Tehnopolisul Jocurilor de Noroc’ de susținere a ICE 2016 (2, 3 & 4 februarie, ExCeL Centre, Londra) a trecut de primul său punct de reper, cu peste 1.000 de participanți care și-au rezervat locul în prima săptămână de înscrieri live pe www.icetotallygaming.com.
Explicând importanța acestui punct de reper, Jo Mayer, Director de Marketing responsabil cu ICE a declarat: „Implementăm o campanie de marketing atent construită care urmărește activitățile cheie și datele de referință în calendarul jocurilor de noroc. Programul nostru de obiective și previziuni, care sunt stabilite pe fundalul empiric al campaniilor anterioare, ne informează despre ce avem nevoie să realizăm în privința numerelor de înregistrare în etapele cheie din calendar și sunt încântată să spun că suntem pe calea cea bună pentru a atinge un nou grad de participare fantastic.

„Ne-am bucurat de o bună prezență la expoziție la G2E unde a existat un interes uriaș față de lansarea campaniei noastre și față de planurile noastre pentru ICE 2016. În mod clar mai este un drum lung de parcurs, dar am plăcerea de a confirma faptul că numerele înregistrate arată faptul că acum ne aflăm pe drumul cel bun pentru un nou ICE de succes, ceea ce este foarte important pentru toate părțile implicate și actorii din domeniu din toată lumea care apreciază această marcă ca fiind singurul eveniment cu adevărat global care reunește cumpărători și expozanți din toate jurisdicțiile imaginabile de jocuri de noroc.”
Responsible Gambling Trust își va lansa raportul anual la ICE Totally Gaming.

RGT își va publica raportul anual la ICE.
ICE reprezintă o oportunitate importantă pentru RGT pentru a continua să ridice profilul brandului său GambleAware în rândul operatorilor, precum și de a prezenta rezultatele activității sale de lider mondial în domeniul cercetării, a prevenirii și tratării relelor, activitate care a fost efectuată în ultimii ani datorită donațiilor voluntare din industria jocurilor de noroc.

Articolul precedentEditorial
Articolul următorSeminarul Rombet despre reglementări, fiscalitate și contabilitate în gambling: un prim pas către un cadru unitar și mai limpede

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.