De curând, Game World a intrat în cel de-al 17-lea an de activitate în România, fiind una dintre puținele companii din țara noastră cu o continuitate atât de îndelungată ca operator de jocuri de noroc.
Această aniversare poate fi privită atât ca o expresie a viziunii pe termen lung a companiei cât și ca un succes al acțiunilor prin care această viziune a fost transformată în realitate concretă. Ca în fiecare an, Game World a pregătit cu multă atenție evenimentul aniversării, ultima perioadă fiind marcată de o serie de surprize la superlativ.
Astfel, Game World București Mall, singura sală de jocuri de la noi din țară care funcționează în aceeași locație si cu același nume din 1999, a devenit incontestabil și cea mai mare sală de jocuri din România.
În dorința de a oferi clienților cea mai mare diversitate de jocuri și de jackpoturi în cea mai modernă și mai confortabilă ambianță, compania a renovat și a mărit considerabil suprafața sălii Game World București Mall. Astfel, clienții beneficiază acum de peste 300 de posturi de joc la o selecție de aparte și rulete furnizate de cei mai apreciați producători de astfel de echipamente de joc.
Cele mai noi modele de slot machines au fost adăugate aparatelor care s-au dovedit a fi cele mai populare pe piața din România astfel că, în prezent, jucătorii de la Game World București Mall isi pot satisface toate preferințele, având la dispoziție cea mai diversificată ofertă de jocuri disponibilă într-o sala de joc din România.
Conform principiului că norocul este cea mai bună distracție, aparatele și ruletele de la Game World București Mall sunt conectate la o diversitate de sisteme de Jackpoturi iar jucatorii beneficiază în plus și de o serie de promoții și tombole prin care pot câștiga numeroase premii.
În acest sens, cel mai recent exemplu este premiul record, în valoare de 133.600 Lei câştigat la ediţia de la ora 19 a tombolei zilnice din data de 16 octombrie.
In plus, noile oferte de la Game World București Mall pot fi sintetizate prin expresia „Mai multe Jackpoturi şi premii pe zi și o mașină pe săptămână !” pentru că noua tombolă de la Game World București Mall acordă participanților nu mai puțin de 17 mașini Volkswagen Golf 7, mașini care vor fi câștigate începând din 21 noiembrie, prin extrageri săptămânale, în fiecare sâmbătă seara !
Totuși, este bine știut faptul că norocul nu este niciodată singura distracție de la Game World, cea mai bună dovadă în acest sens fiind Las Vegas Retro Party, prima petrecere organizată în noua sală Game World București Mall. Evenimentul a fost o adevarată sărbătoare – participanții fiind impresionați de dimensiunile, de oferta și de ambianța sălii de jocuri – și a marcat o serie de recorduri și premiere.
Dacă la capitolul recorduri putem trece numărul foarte mare de participanți sau cele 32 de Jackpoturi căștigate în această seară festivă, poate cea mai impresionantă premieră a fost show-ul extraordinar oferit de Antonia și de dansatorii care au insoțit-o pe scenă, acesta fiind primul concert susținut de talentata cântăreață intr-un cazinou sau sală de jocuri din România. Antonia a cântat, a dansat, a interacționat cu publicul și a improvizat pe scena Game World, fiind aplaudată și admirată de toți cei prezenți la această petrecere.
Este bine ştiut faptul că Game World organizează acţiuni inedite şi interesante şi în celelalte săli de jocuri din cadrul grupului. Astfel, în această toamnă, jucătorii din Cluj sunt invitaţi să participe la Tombola Lingourilor de Aur iar cei din Constanţa au şansa de a câştiga o super-masina Ford Mustang la ediţia finală a tombolei Grand Prix.
Toate aceste acţiuni exprima foarte clar abordarea strategică a companiei, care pune în primul plan grija pentru clienţi, preocuparea pentru calitate și pentru diversitate, diferențierea față de ceilalți operatori din piață prin inovații permanente și concentrarea ofertelor pe zona de distracție, timp liber de calitate, ambianță și socializare.
Pentru a comunica şi mai clar valorile care susţin dezvoltarea Game World, compania a trecut printr-un proces de rebranding, cea mai vizibilă componentă a acestui proces fiind noul logo Game World.
Trecerea de la vechiul logo la cel nou s-a făcut prin păstrarea numelui și modificarea paletei cromatice, a fonturilor și, în primul rând, a simbolului grafic. Astfel, noua identitate reflectă clar noua realitate a companiei, o companie care și-a păstrat valorile în cei peste 16 ani de activitate dar care inovează și evoluează permanent.
Noul logo Game World comunică pe de o parte importanța și anvergura companiei pe piața jocurilor de noroc din Romania și, pe de alta parte, esența și valorile Game World. Cristalul prezent in noul logo, cu nuanțele sale diferite de albastru pâna la turcoaz și cu numeroasele fațete strălucitoare, diferite una față de cealaltă, este un simbol al valorii și al distincției.
Se poate spune că, în mod simbolic, cristalul din logo este o imagine a cristalelor din candelabrele strălucitoare care luminează ruletele din sălile de jocuri Game World, unul dintre multele aspecte care contribuie la ambianța unică pe care Game World o oferă clienților săi şi care poate fi descrisă simplu, în doar două cuvinte: Eleganţa Norocului !