Final al ediției de anul acesta a celui mai mare și mai important eveniment al industriei mondiale de jocurilor de noroc – ICE Londra 2020.
ICE Londra și-a închis porțile în 6 februarie, după trei zile foarte intense în care profesioniștii din industria jocurilor de noroc și-au împărțit, cu greu timpul între vizite la standuri și conferințe, dezbateri sau diverse prezentări.
An de an ICE Londra este mai mare și devine și mai importantă; este locul în care trebuie să te arăți ca toți să-ți recunoască existența în această industrie.
Ce a avut ICE anul acesta înafară de zeci, poate chiar sute de aparate de joc noi?
A avut o pondere și mai mare a expozanților din jocurile online, fie ei creatori de platforme sau furnizori de jocuri, toate în dauna producătorilor și furnizorilor de echipamente pentru cazinourile live.
Ce a mai avut în plus?
A avut mai mult PR pentru evenimentele colaterale.
ICE Londra, la ediția 2020, a făcut ca producătorii de echipamente de joc să-și schimbe și să-și inoveze nu numai produsele, dar și întreaga strategie de expunere și prezentare.
Toți marii fabricanți folosind expunerea tip „pădure”, expunere ce lasă impresia unui număr impresionant de elemente și noutăți pe care abia poți apuca să le vezi din cauza înghesuielii create în mod artificial.
Ultima parte a filmului realizat de revista noastră la ICE Londra 2020 poate fi vizionat chiar aici.
Totuși, chiar și un neavizat a putut să-și dea seama, vizitând ICE 2020, că viitorul jocurilor de noroc depinde într-o proporție extrem de mare, dacă nu chiar îngrijorător de mare, nu numai de tehnologie, dar și de imaginația IT-iștilor prin platformele și jocurile online.
În plus, ICE a mai avut vizite celebre precum Usain Bolt, marele Campion Olimpic și Mondial la cursele de sprint sau vedeta holliwoodiană David Hasselhoff, ambasador al companiei NOVOMATIC, dar și momente inedite precum cel în care proprietarul grupului Guselmann și, implicit, al companiei Merkur Gaming Paul Gauselmann și-a pus mănușile de box pentru a promova evenimentul pugilistic caritabil din luna aprilie a acestui an.
Ca de obicei vizitatorii români de la ICE s-au strâns, în număr mare la standul companiei BAUM Games, companie care este de peste 10 ani expozant la acest târg londonez și care, cu multă căldură i-a primit și i-a omenit pe toți cei ce i-au trecut pragul.
Și la acest final al ediției 2020 a ICE, le mulțumim din suflet și cu acesta ocazie pentru răbdarea, suportul și căldura prietenescă de care au dat dovadă pe parcursul celor trei zile de eveniment!
In ediție 120/febriarie a revistei noastre vom reveni cu imagini inedite, dar și cu alte amănunte de la această ediție extraordinară a ICE Londra.
Casino Life & Business Magazine a fost singurul partener media din România și al acestei ediții a ICE Londra, cum a fost, de altfel și în ultimii 6 ani.