The Jack sau conceptul entertainmentului total
Prietenia noastră și încrederea clădită de-a lungul anilor ne-au deschis practic acest drum, spre a creea un brand mult mai mare și mai puternic, care să fie prezent la nivel national, așa cum a ajuns The Jack…
Te rog să te prezinți pentru cititorii revistei noastre.
József Kálmán
Mă numesc József Kálmán, am 43 ani și o experiență de peste 20 de ani în lumea gambling-ului. Mi-am dorit dintotdeauna să activez în domeniul jocurilor electronice, considerând că o afacere în acest domeniu este mai mult decât o invesție pentru mine, este un job practicat cu pasiune.
Daniel Florescu
Sunt Daniel Florescu, am 38 de ani și de 15 ani activez în domeniul jocurilor de noroc. În tot acest timp am dezvoltat un business în domeniu, un business care a devenit un stil de viață pentru mine.
Attila Márton
Mă numesc Attila Márton, am 46 de ani, iar primul contact cu lumea jocurilor de noroc l-am avut acum 20 de ani. De atunci am rămas fidel domeniului, reușind să conduc business-uri de mare succes cu jocuri electronice.
De ce ai intrat în lumea jocurilor de noroc?
József Kálmán
Am început să lucrez în acest domeniu ca și electronist, încă din perioada facultății. După absolvire, mi-am dat seama că un business în lumea jocurilor de noroc reprezintă o provocare cu un mare potențial, așa că am decis să îmi creez propria afacere în domeniu.
Daniel Florescu
În primii doi ani am lucrat ca și operator în domeniu, urmând ca apoi să dezvolt o afacere, care astăzi pot spune ca a ajuns la maturitate. Am pornit în anul 2002, cu mari eforturi, iar cu ceea ce am reușit să creez pâna astăzi, consider că sunt la un apogeu în lumea jocurilor de noroc.
Attila Márton
Încă de când am avut primul contact cu lumea jocurilor de noroc, în anul 1996, am știut că aceasta este industria în care vreau să mă dezvolt. Începând cu anul 1999 am activat ca și organizator de jocuri de tip slot-machine. În același an am lansat brandul Gamex, devenind astfel un producător important de jocuri electronice pe piața autohtonă. Tot parcursul acestei călătorii profesionale a fost o adevarată provocare, însă am reușit cu efort susținut să ajungem în top, pornind de la ceva simplu.
Care a fost primul contact cu lumea jocurilor de noroc?
József Kálmán
Primul meu contact cu lumea jocurilor de noroc a fost în anul 1995, atunci când m-am angajat la o firma de jocuri de noroc. Consider că acela a fost începutul carierei mele în lumea gambling-ului.
Daniel Florescu
În anul 2000 am avut primul contact cu lumea jocurilor de noroc, atunci când m-am angajat ca și operator, job pe care îl practicam în paralel cu studenția.
Attila Márton
Primul contact cu lumea jocurilor electronice a fost în anul 1996, când am adus în țară prima ruletă electronică din România.
De ce nu casino live?
József Kálmán
Am deținut pentru o perioadă de timp un casino live, acum 10 ani, suficient pentru a acumula o experiență benefică, însă ulterior am renunțat. Tot timpul am căutat să dezvolt conceptul prin care să se regăsească atât jocuri electronice, cât și un casino live, dar din păcate, în momentul de față, în Cluj-Napoca nu se regăsește o locație potrivită pentru un astfel de concept complex.
Daniel Florescu
De-a lungul anilor am activat doar în domeniul jocurilor electronice, ceea ce nu cred că m-ar avantaja într-un business de tipul unui casino live. Mai mult decât atât, consider că acest tip de business este unul mult mai riscant și mai puțin potrivit pentru România, în perioada în care ne aflăm.
Attila Márton
Datorită experiențelor pe care le-au avut și le au cei din jurul meu cu casinouri live, din punctul meu de vedere nu cred că România este pregătită pentru acest tip de business. În plus, experiența mea de până acum în domeniu m-a pregatit pentru business-urile cu jocuri electronice și nu pentru casinouri live.
Cum ați ajuns la această formulă de asociere?
József Kálmán
Toți cei care am ajuns la această formulă actuală de asociere ne cunoaștem de foarte mult timp. Prietenia noastră și încrederea clădită de-a lungul anilor ne-a deschis practic acest drum, spre a creea un brand mult mai mare și mai puternic, care să fie prezent la nivel national, așa cum a ajuns The Jack.
Daniel Florescu
Datorită experienței noastre și contribuției abilităților fiecăruia, am reușit să formăm o echipă puternică, care să fie capabilă în a conduce un brand cum e The Jack.
Attila Márton
Avantajul acestei asocieri este faptul că am reușit să reducem la minim riscurile în cazul unui eșec. În plus, împărțirea responsabilităților între noi a condus până la urma la crearea unui business diversificat și solid, așa cum este The Jack.
De unde numele de The Jack?
Daniel Florescu
Deținând brandurile King Club și Queen’s Club în Iași, dinainte de a deschide sala de jocuri din Palas, ne-am consultat cu partenerii noștri de branding de până atunci. Aceștia au venit cu o propunere excelentă, aceea de a folosi denumirea The Jack, un nume reprezentativ în domeniul jocurilor de noroc. Fiind din Iași, am propus ca prima noastră sală să se deschidă odată cu inaugrarea mall-ului Palas, devenind astfel, prima locație The Jack din țară.
József Kálmán
Ne doream un brand cu o notă masculină, care să inspire siguranță, putere, dar și eleganță, ceea ce credem că am și reușit să transmitem în toate locațiile noastre The Jack.
Attila Márton
Datorită încrederii dintre noi, am fost de acord cu toții să mergem pe această idee, considerând numele The Jack ca fiind unul emblematic pentru conceptul nostru, care urma să se extindă la nivel national și să devină un brand popular în rândul clienților noștri.
Ce înseamnă The Jack pentru tine?
József Kálmán
Pentru mine, The Jack înseamnă un nou concept în lumea gamblingului, un concept excelent pentru România, creat de o mână de prieteni. Mai mult, cred că The Jack reprezintă un brand ideal pentru publicul larg din mall-uri.
Daniel Florescu
The Jack este copilul meu de suflet, brandul premium creat pentru mall-uri. Un astfel de brand puternic puteam să îl pun pe picioare doar cu ajutorul celorlalți asociați, oameni experimentați în domeniul jocurilor electronice și al entertainmentului.
Attila Márton
Pentru mine, brandul The Jack reprezintă apogeul carierei mele de până acum în domeniul jocurilor de noroc. Evoluția brandului de până acum mă face să cred că The Jack va deveni unul dintre cele mai puternice branduri naționale din industrie.
Cum a evoluat și cum va evolua acest proiect comun?
Attila Márton
Așa cum am mai mentionat, din start ne-am dorit un concept care să cuprindă atât sală de jocuri de tip slot-machine, cât și un spațiu special amenajat pentru activități de divertisment, precum jocuri distractive, simulatoare, biliard și bowling, această noua activitate fiind desfășurată sub brandul Play Again. Un astfel de concept complex nu se putea afla decât în locații mari, spațioase, precum cele din mall-uri.
Daniel Florescu
Proiectul nostru The Jack & Play Again a început acum 4 ani, atunci când am deschis prima locație în Mall-ul Palas din Iași. De atunci, am continuat să ne extindem, deținând până acum locații The Jack și în alte 6 mall-uri din marile orașe din România, respectiv în Ploiești, Târgu Jiu, Deva, Turnu Severin, Timișoara și în Târgu Mureș, în Mall Promenada, unde deținem cea mai nouă locație The Jack de care suntem mândri. Intenționăm să ne extindem în funcție de oportunitățile care apar, de piața și de dezvoltarea mall-urilor din România.
Care îi sunt caracteristicile și de ce diferă de celelalte săli de jocuri?
Attila Márton
The Jack & Play Again reprezintă o zonă completă de entertainment, atât cu jocuri electronice, cât și cu jocuri de divertisment. Suntem primii care am dezvoltat în lanț acest concept de total entertainment sub un singur brand, în aceeași sală, în locații situate doar în mall-uri.
József Kálmán
Caracteristicile The Jack & Play Again sunt arhitectura interioară elegantă, rafinată și atenția la detalii. Deținem o gamă largă de jocuri electronice de tip slot-machine, atât clasice, cât și de ultimă generație, diversificate pe gustul tuturor. În același timp, în sălile noastre se regăsesc separat și jocuri distractive, simulatoare, biliard sau bowling.
Ce va însemna The Jack pentru jucătorii localităților unde s-au deschis și unde se vor deschide asemenea cluburi?
József Kálmán
Amuzament și divertisment de calitate pentru publicul larg, într-un local spațios și elegant în care clienții iși pot petrece timpul liber în siguranță, având posibilități diversificate de distracție.
Daniel Florescu
Experiența de până acum ne-a învățat cum să conducem cât mai eficient personalul din sălile noastre de jocuri. Pentru clienții noștri, acest lucru reprezintă un motiv în plus să revină la The Jack & Play Again, datorită personalului amabil și profesionist.
Este The Jack la maximul de dezvoltare/performanță sau se poate și mai bine?
Daniel Florescu
Până în momentul de față, există 7 locații deschise, însă nu putem spune că The Jack se află la maximul de dezvoltare, deoarece avem în plan deja să ne extindem și în alte orașe ale țării.
Attila Márton
Dorim în continuare să ajungem în cât mai multe mall-uri din țară, dar și să perfecționăm calitatea serviciilor noastre, atât aspectele ce țin de divertisment, cât și de jocurile de noroc.
În ce a constat și în ce va consta programul de lansare pe piață a acestui concept?
József Kálmán
Înca de la crearea brandului nostru ne-am propus să ieșim în evidență în locații mari, spațioase. Amplasarea rețelei noastre de săli de jocuri The Jack & Play Again în marile mall-uri din țară ne poziționează într-un loc în care există deja un flux mare de vizitatori care caută și acest tip de divertisment.
Daniel Florescu
Acest concept, The Jack & Play Again, este în continuare promovat ca și un spațiu pentru divertisment complet, în care oricine își poate găsi un mod de a-și petrece plăcut timpul liber. Pe viitor, ne vom adapta schimbărilor care apar în tehnologia jocurilor electronice și a jocurilor distractive, pentru a ne menține pe o linie ascedentă.
Pregătiți, pentru perioada imediat următoare, vreo campanie promoțională anume? Dar pentru sărbătorile de iarnă și finalul anului?
Attila Márton
Sistemul nostru de bonus club card pentru jucători le oferă posibilitatea de a participa la o gamă largă de campanii promoționale, extrem de avantajoase. În momentul de față avem deja campanii promoționale în desfășurare, cum ar fi spre exemplu, promoția verii din Ploiești Shopping City cu marele premiu din 5 septembrie 2016, un autoturism de lux Mercedes Benz, clasa G și premii totale de peste 300 000 lei.
József Kálmán
Suntem în toiul promoției verii și pregătim deja promoția pentru toamnă. Am pus la dispoziția oaspeților noștri premii săptămânale în bani, cât și premii speciale la marile extrageri finale, precum va fi extragerea din Timisoara Shopping City, din 6 septembrie 2016, unde marele premiu va consta tot într-un autoturism Mercedes Benz, clasa G, dar și premii în bani însumand peste 300 000 lei. Pe viitor, vom pregăti și alte surprize în următoarele campanii promoționale.
Te rugăm să transmiți cititorilor câteva cuvinte
József Kálmán
Intrați în universul The Jack & Play Again din mall-urile în care suntem prezenți și bucurați-vă de cea mai complexă experiență de gambling și divertisment din România!
Attila Márton
Vrem să le transmitem cititorilor voștri că jocurile de noroc au ajuns la un alt nivel, oferind un concept dedicat clienților, diferit față de ceea ce exista pe piață acum câțiva ani.
Daniel Florescu
Pentru cei care veți rămâne în localitățile unde există săli de jocuri The Jack & Play Again, vă așteptăm cu drag, iar pentru cei care veți fi plecați pe perioada verii, vă dorim vacanță plăcută!