Doborârea recordului iGB L!VE de la Amsterdam
Cea mai mare ediție a iGB L!VE s-a deschis oficial miercuri, 12 iulie, la RAI Amsterdam.
Organizatorii au întâmpinat profesioniști din industrie din peste 100 de țări la un eveniment care este gata să doboare toate recordurile.
Cu 1.362 mp brut de spațiu dedicat produsului, învățării și inovației, etajul expozițional iGB L!VE are 207 expozanți, o creștere cu 20% față de nivelul maxim stabilit anterior în 2022.
Cifra netă, care reflectă spațiul ocupat de expozanți, se ridică la 540 mp, ceea ce o face cu 30% mai mare decât maximul anterior de 415 mp înregistrat anul trecut.
Caracteristicile de profil înalt includ prima zonă de protecție a consumatorilor (CPZ) care a fost creată pentru a oferi vizitatorilor instrumentele și informațiile necesare pentru a se asigura că întreprinderile respectă jocurile de noroc mai sigure, cerințele de accesibilitate pentru jucători și noile cerințe de publicitate/marketing, cum ar fi cele introduse recent în Olanda.
Vizitatorii iGB L!VE au avut acces la două zile bogate în conținut, cu fluxuri oferite de echipe de speakeri experți.
Miercuri 12 iulie a fost dedicată noilor piețe. Subiectele centrate pe afaceri au inclus o revizuire a hărții iGaming globale, o evaluare a noilor frontiere din Europa, conținut de joc pentru noi piețe, localizarea mărcilor pentru America Latină și o sesiune de examinare a licenței off-shore.
Joi, 13, accentul s-a mutat pe conținutul creat special pentru sectorul iGaming Affiliate. Subiectele cheie au cuprins o analiză a câștigătorilor și învinșilor din războaiele AI, impactul actualizărilor Google și ce înseamnă acestea pentru afiliați, stăpânirea marketingului de influență, o actualizare SEO, inclusiv la ce să ne așteptăm în T3 și T4 din 2023 și o evaluare a celor mai promițătoare geolocalizări.
Ziua 1
În ciuda începutului sumbru al dimineții la Amsterdam, în fața centrului de conferințe RAI a început gălăgia în timp ce vizitatorii s-au adunat la intrare.
La standul TCS John Huxley, au existat discuții despre modul în care sectorul land-based continuă să exploateze un flux de venituri iGaming prin construirea de soluții pentru dezvoltatorii online.
Cu toate acestea, iGaming a dominat și la diverșii furnizori de plăți a existat un sentiment din ce în ce mai mare al concentrării lor asupra criptomonedei și asupra modului în care aceasta oferă o nouă cale pentru industrie.
Harta iGB L!VE a avut, de asemenea, o senzație nouă, care a indicat zeci de expozanți care au prezentat pentru prima dată la RAI.
Alte subiecte de discuție au fost represiunea publicității în Țările de Jos și provocările tot mai mari ale operațiunilor în Marea Britanie – chiar înainte ca, cartea albă să ajungă la controlul pieței.
Jocul responsabil are propriul său focus personalizat chiar în afara sălii principale de conferințe, BetBlocker dezvăluind că instrumentul său de oprire a jocurilor de noroc este extins în Țările de Jos, Norvegia, Spania și Suedia.
De asemenea, departe de sala principală de conferințe se află Pulse la iGB L!VE, unde au fost programate o serie de discuții educaționale și informative.
Spre sfârșitul primei zile, Javier Troncoso, director comercial la Futbol Sites, a condus o conversație despre formarea de parteneriate sportive de succes pentru a pătrunde pe piața în plină dezvoltare LatAm.
Prima zi de succes a iGB L!VE a văzut expozanții și delegații discutând despre cele mai recente evoluții din industria gaming-ului.
Ziua 2
Dacă măsura unei expoziții iGaming este zgomotul (sau nu) al show-ului la începutul ultimei zile, atunci iGB Live trebuie considerat a fi în stare bună de sănătate.
De fapt, pentru majoritatea expozanților, transferul EiG – spectacolul B2B de toamnă al lui Clarion, desfășurat în ultimii patru ani la Berlin – la Amsterdam abia dacă a fost observat, dar, fără îndoială, a existat o schimbare față de Super Show-urile iGaming anterioare.
Porțiunea B2B a etajului Sala 8 de la RAI este mai mare și mai aglomerată și în această dimineață, în a doua și ultima zi a expoziției, etajul este incontestabil ocupat – cu siguranță în comparație cu anii precedenți.
Petrecerea de networking de seară la Clubul Panama, pe malul apei, a fost o afacere ca de obicei amețitoare, mulți care au continuat „socializarea” până la primele ore. Novotel, un hotel popular pentru evenimente, a văzut sectorul iGaming ținând loc în bar până când cerul a început să se lumineze din nou.
Și totuși iată-le – și în cifre, de asemenea, EiG a dispărut? În sens material, da. Este aici în spirit? Cam – cu siguranță o serie de companii au fost loiale organizatorilor și și-au migrat cheltuielile de marketing la Amsterdam.
Majoritatea vor fi găsit cu siguranță o mișcare utilă, în timp ce iGBL!ve a trecut testul din a doua zi.
Ne revedem cu toții anul viitor la iGB L!VE 2024 din Amsterdam!