În ultimul an constatăm că operatorii sunt presați de către jucătorii lor de a fi cât mai competitivi și performanți în servicii și în produse. Am studiat atent piața și am venit cu soluții, conform noilor segmentări apărute, am încercat și spunem noi am reușit să evoluăm și să performăm pe toate segmentele. Dezvoltarea pe orizontală cu fiecare organizator a fost o sarcină primordială.

Piața locațiilor cu baruri am dezvoltat-o dublând ca și poziție cu un produs nou. Astfel lângă mixul HOT SHOT 9, a apărut și mixul HOT SHOT 8. Acest lucru a satisfăcut cerința jucătorului de a avea versiuni multiple de jocuri cu șeptari, această combinație între tradițional și nou fiind foarte bine primită.
Piața de AWP, unde suntem lideri, am consolidat-o cu noul mixt HOT SHOT 6, care lângă celălalt mix de HOT SHOT 9 a adus un plus de diversitate și divertisment. Știut fiind că această piață tanără evoluează mai lent, soluția noastră a fost bună, iar operatorii noștrii se îndreaptă spre acest segment, fiind mai ușor de suportat fiscal și oarecum mai lesne de gestionat.

În segmentul de săli, peste 12 sloturi, mixurile noastre au prins foarte bine, având un soft echilibrat și adaptat la cerințele jucătorilor și în accelași timp productiv în matematica totală a sălilor. Astfel profitul operatorilor fiind vizibil mărit am devenit o companie atractivă și pentru acest sector. Aici trebuie să fim corecți și să mulțumim și operatorilor care s-au dovedit extrem de inventivi și au venit cu carcase de jocuri și design-uri atractive pentru zonele în care activează.
Tot în acest an am oferit Aprobări de Tip și Upgrade gratuit clienților noștrii, asumândune în acest fel riscuri și cheltuieli împreună. În plus am oferit un sistem financiar avantajos. Realizând că o schimbare generează costuri, sistemul nostru de rate a adus o gură de oxigen tuturor operatorilor.

Înțelegem rolul nostru în industria de gambling și ne dezvoltăm în acest sens. Ca și companie asigurăm un suport tehnic și legislativ de calitate fiind mereu în piață și răspunzând la nevoile ei.
Expoziția din Septembrie 2018 a fost pentru noi un prilej de a arăta noile produse și de a primi un feedback de la clienții noștrii. Fiind de altfel singura companie românească care se adresează exclusiv pieței din România, echipa DGL va aduce noi produse și idei pentru întreaga industrie de gambling.