Printr-o petrecere în stil mare, Casino Metropolis București și-a serbat cea de a doua aniversare.

Muzică și dans, tort, șampanie și tot ce e mai bun…

Data de 1 februarie a însemnat petrecerea de aniversare a doi ani de existență a Casino Metropolis din București.

Invitat la aniversare, Casino Life & Business Magazine, prima revistă a industriei de gambling din România, vă prezintă momentele principale ale acestui minunat eveniment.

Încă de la intrare invitații au fost întâmpinați de gazdele deosebit de amabile, dar și de Premiul pentru Casinoul Live al Anului 2013, premiu acordat de cititorii revistei noastre, în cadrul celei de a șasea ediții a Galei Premiilor Casino Life & Business Magazine, ce a avut loc în luna decembrie a anului trecut.

Premiul, care a făcut ca gazdele să fie atât de mândre, a fost expus cu generozitate, pe toata durata evenimentului astfel încât participanții să poata să-l admire permanent.

Degustarea (din abundență) de șampanie ce a urmat a făcut ca invitații, fie ei jucători sau nu, să simtă aerul de petrecere și voie bună ce a domnit toată noaptea.

Mesele de joc au fost arhipline și cu greu găseai un loc unde să poți juca ceva.

Programul artistic a fost deosebit și a cuprins momente de muzică live, dans din buric dar și un atractiv număr de striptease.
Punctul culminant al petrecerii a fost, așa cum era și normal, aducerea tortului.

Tombola a fost, de asemenea, un punct de atracție al acestei super petreceri aniversare.

La final, trebuie menționat că evenimentul s-a bucurat și de o promovare pe măsură, înclusiv de un spot publicitar derulat pe pereții ecran ai magazinului Cocor din București.

Astfel, Casino Metropolis București a arătat, dacă mai era nevoie după atâtea petreceri tematice organizate de-a lungul anului, că este nu numai un organizator de evenimente original și plin de imaginație, dar și o gazdă minunată, ce știe să-și respecte clienții, fie ei fideli sau doar ocazionali.

Articolul precedentSponsori ai evenimentelor de caritate – Casino Life & Business Magazine a sponsorizat ediția a IV-a a Balului de Caritate al Marii Loji Naționale din România.
Articolul următorNewton introduce opțiunea „Happy Hour” în sistemul de jackpot generația a IIa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.