Tradiționalul târg IMA, ce se desfășoară anual și-a prezentat Comunicatul de Presă al ediției 2012, ediție ce va avea loc între 17 și 20 ianuarie la Centru de Expoziții din Düsseldorf.

Astfel, sub deviza deja încetățenită printre participanți „Be at IMA or be OUT!”, organizatorii așteaptă la ediția 2012 mai mult de 200 de expozanți și circa 9000 de vizitatori.

IMA, Târgul Internațional pentru Automate de Vânzare și Divertisment, târg ce este un barometru al industriei de mai mult de 30 de ani, este găzduit de Asociația Germana din Industria de Automate de Vânzare și Divertisment (Verband der Deutschen Automatenindustrie – VDAI) și este organizat de Reed Exhibitions Deutschland GmbH.

La târg vor fi prezentate o gama largă de produse și servicii, inclusiv aparate de jocuri electronice cu câștiguri în bani dar și întreg spectrul de echipamente electronice de joc, automate cu jocuri sportive.
Tot aici vor fi prezentate sisteme de management al banilor dar și concepte moderne de echipamente destinate aparatelor de distracție și centrelor de bowling.

Organizatorii au invitat revista noastră, Casino Life & Business Magazine să fie singurul Partener Media din România al IMA Messe Düsseldorf, important și prestigios eveniment anual internațional.

Această invitație ne onorează și este o dovadă în plus a aprecierii de care se bucură Casino Life & Business Magazine în lumea internațională a gamingului.

Totodată menționăm că organizatorii expoziției au făcut apel și la baza de date deținută de Casino Life & business Magazine pentru a disemina informațiile referitoare la ediția 2012 în rândul companiilor din România.

În cele ce urmează, iată integral Comunicatul de Presă:

IMA – International Trade Fair for Amusement and Vending Machines 17 to 20 January 2012, Düsseldorf Exhibition Centre

New look for IMA: a fresh breeze with advertising campaign and Internet presentation

Düsseldorf. Fresh and fruity: with its new advertising campaign with the claim “Fresh produce for the industry’s marketplace” IMA emphasises innovative ideas for the amusement and vending machine industry. The International Trade Fair for Amusement and Vending Machines which takes place from 17 to 20 January 2012 in Düsseldorf presents itself from its playful side – both on its redesigned website and in its advertising presentation to exhibitors and visitors. With a coffee cup, a bowling ball, a gaming machine, a closed-circuit camera, a table football player as well as a variety of fruit rotating on the IMA homepage www.ima-messe.com the new key visual presents, as it were, the versatility of the fair.

“Trade fairs are the rejuvenating treatment for the markets”, says IMA Event Director Petra Lassahn. “Our fresh, aggressive trade fair campaign is already attracting a lot of attention in the industry. Bookings for trade fair space have got off to a very promising start.” It is precisely these fresh ideas which the industry itself presents to the specialist community at IMA with its products and services that make the trade fair an indispensable meeting and marketplace for the industry. Not without reason is there an unwritten law among IMA visitors and exhibitors which says “Be at IMA or be out!” The trade fair has been the display window of the amusement and vending machine industry for more than 30 years – this is the place to meet all decision-makers in the market.

About IMA

At IMA, the International Trade Fair for Amusement and Vending Machines¸ which will be held from 17 to 20 January 2012, the Association of the German Amusement and Vending Machine Industry (Verband der Deutschen Automatenindustrie – VDAI) as the host and Reed Exhibitions Deutschland GmbH as the organiser expect about 200 exhibitors and 9,000 visitors. The trade fair will present a large range of products and services, including gaming machines with cash winning options and the entire spectrum of electronic entertainment, sports gaming machines, as well as cash management systems and equipment concepts for modern amusement arcades and bowling centres.

For more information and photos please visit www.ima-messe.com or contact the Press Department of Reed Exhibitions Deutschland GmbH:

Dr. Mike SeidenstickerPress SpokesmanPhone: +49 (0) 211 – 90191- 128Fax: +49 (0) 211 – 90191- 138

Email: Mike.Seidensticker@reedexpo.de 

Nadine LentePress OfficerPhone: +49 (0) 211 – 90191- 191Fax: +49 (0) 211 – 90191- 138

Email: Nadine.Lente@reedexpo.de” 

Articolul precedentMirage Hotel and Casino câștigă și pe Facebook
Articolul următorCasting în Club Zebbra

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.