Bursele Game World, întreprindere unică în industria jocurilor de noroc din România au fost distribuite astăzi 19 februarie în cadrul unui eveniment amplu.
Andrei Frimescu, cunoscutul manager de marketing și PR al companiei Game World a fost gazda unui eveniment deosebit pentru industria jocurilor de noroc autohtonă, eveniment desfășurat într-una din sălile de cinema de la București Mall.
Aici, în prezența a numeroși ziariști compania Game World a prezentat un studiu despre ocuparea timpului liber, studiu realizat pe un eșantion de peste 1500 de respondenți și finanțat integral de operatorul de săli de joc.
Rezultatele studiului sunt deosebit de valoroase mai ales prin prisma imaginii, nu tocmai pozitivă a acestei industrii.
În partea a doua a evenimentului au fost prezentați bursierii câștigători ai primei serii de burse finanțate de Game World.
Bursele au fost înmânate de Otto Torok, managerul celei mai mari săli de jocuri electronice din sud estul Europei, sala Game World ce se află în incinta București Mall.
Aici puteți vedea întreg filmul evenimentului, inclusiv rezultatele studiului și comentariile aferente.
Ultima parte a evenimentului de presă organizat de grupul de firme Game World a constat în prezentarea unui film al activităților caritabile, tot ca parte a programului de CSR, acțiuni îndreptate în sprijinul copiilor bolnavi sau mai puțin norocoși.
Evenimentul, de departe o premieră în industrie, aduce o lumină pozitivă asupra activităților de organizare de jocuri de noroc prin prisma obiectivelor de CSR pe care acest operator și le-a propus și le-a dus și la îndeplinire.
Noi, ca și cea mai populară revistă a industriei, am salutat întotdeauna activitățile de CSR ale Game World și vom saluta și promova în permanență orice activitate sau program de responsabilitate socială realizat de orice operator de jocuri de noroc existent pe piața românească, considerând că aceste activități aduc o mulțime de beneficii atât imaginii industriei de gambling cât, mai ales, societății în care ne desfășurăm cu toții activitatea.