Au început să apară detaliile despre falimentul conform capitolului 11 al Monorailului, de la depunerea de săptămâna trecută a companiei la Curtea de Faliment a SUA din Las Vegas.
Compania a confirmat săptămâna trecută că depunerea a fost făcută. Consiliul de administrație al LVCVA din 1 septembrie a votat 12-1 pentru a continua un plan de faliment preambalat pentru a cumpăra sistemul.
Autoritatea pentru Convenții și Vizitatori din Las Vegas (LVCVA) a efectuat o plată în avans pe monorailul din Las Vegas.
Un depozit în bani nerambursabil de 1,8 milioane de dolari a fost acordat companiei Las Vegas Monorail Co. ca parte a achiziției companiei de către LVCVA, de 24,12 milioane de dolari.
În condițiile aprobării, LVCVA a fost de acord să plătească până la 24,26 milioane de dolari pentru sistemul de transport electric de 3,9 mile. O parte a motivației pentru achiziționarea monorailului este asigurarea controlului acordului său de neconcurență care împiedică potențialii concurenți să intre pe piața transporturilor din partea de est a Strip-ului.
LVCVA a lucrat cu The Boring Co. pentru un sistem subteran de mutare a persoanelor care folosește vehicule Tesla în tuneluri dedicate pentru a muta participanții de la un capăt la altul al campusului Las Vegas Convention Center.
Boring Co.-ul lui Elon Musk explorează posibilitatea extinderii sistemului subteran la nivel de oraș, dar nu ar putea să o facă dacă ar fi fost în vigoare acordul de neconcurență.
Monorailul s-a închis în martie din cauza restricțiilor impuse pentru a încetini răspândirea noului coronavirus. Fără venituri din cutia de prețuri, monorailul nu a reușit să își susțină cheltuielile de funcționare.
În dosarul instanței de săptămâna trecută au început să apară mai multe detalii nedivulgate anterior:
Compania monorail a angajat-o pe Gerald Gordon, fondator și președinte al Departamentului Restructurarea Afacerilor și Faliment al firmei Garman Turner Gordon din Las Vegas. Gordon a acționat în calitate de avocat al debitorului principal în cazurile de faliment care implicau Herbst Gaming Group, Black Gaming Group, Stratosphere Hotel & Casino, Maxim Hotel & Casino, Aladdin Hotel & Casino, Riviera Hotel & Casino, Fitzgerald’s Gaming Corp., American Wagering (Leroy’s Sports Book) și Hooters Hotel & Casino.
Compania monorail estimează că are până la 49 de creditori și estimează activele și pasivele cuprinse între 10 și 50 de milioane de dolari.
Celor mai mari 20 de creditori chirografari enumerați în depunere, compania de monorail le este datoare cu peste 1,56 milioane de dolari. Prima ședință a creditorilor se așteaptă să aibă loc la începutul lunii octombrie.
O rezoluție aprobată de consiliul de administrație al Las Vegas Monorail Co. în 24 august recunoaște monorailul închis la 18 martie și că nu a putut reporni. Notează oferta LVCVA de 24.116.387 USD, suma nerambursabilă totală de 1.791.330 USD și planul de a depune cerere de protecție împotriva falimentului cu oferta preambalată a LVCVA. Președintele și CEO-ul Monorail Curtis Myles este autorizat ca reprezentant al companiei.
Alvarez & Marsal din New York este angajat ca consilier financiar în acest caz. De asemenea, Myles este autorizat să angajeze alți experți pe parcursul desfășurării procedurilor.
Președintele și CEO-ul LVCVA, Steve Hill, a explicat consiliului său de administrație că sistemul monorail va ajunge să fie vândut într-o licitație și că LVCVA ar trebui să fie ofertantul câștigător pentru a-l achiziționa și banii achiziției vor fi folosiți pentru plata creditorilor. Dacă oferta nu a reușit, LVCVA ar putea recupera banii nerambursabili de la eventualul cumpărător.
Sursa: cdcgamingreports.com