Vermantia, membru ROMBET și important furnizor de conținut premium pentru operatorii mondiali de loterii, jocuri de noroc și pariuri, anunță că a încheiat de curând un protocol prin care va oferi pachetul său de jocuri virtuale către Get’s Bet, unul dintre operatorii care domină piața din România.

Protocolul va oferi Get’s Bet accesul la portofoliu extins de 12+ jocuri virtuale marca Vermantia, care vor fi difuzate în rețeaua de retail a operatorului român, precum și în canale online. În pachetul inițial vor fi introduse în 400 de magazine jocurile virtuale de Football, Horse, Greyhound și Motor Racing, mai multe alternative urmând a fi adăugate în viitorul apropiat.

Thanos Panousis, Director Comercial la Vermantia, a declarat: „Suntem încântați că Get’s Bet a ales Vermantia pentru a introduce jocurile virtuale clienților săi. Prin acest acord, sperăm să punem bazele unui parteneriat de lungă durată cu Get’s Bet, prin oferirea de alternative de jocuri care să răspundă cerințelor în continuă creștere ale jucătorilor români.”

Cristian Roman, Director General al Get’s Bet, a comentat: „Procesul nostru de selecție s-a bazat pe o capacitate dovedită de a furniza conținut de joc virtual de cea mai bună calitate și varietate, precum și pe o înțelegere în profunzime a nevoilor jucătorilor din piața noastră locală. Credem cu tărie că jocurile virtuale marca Vermantia vor duce, în scurt timp, la o creștere semnificativă a veniturilor.”

Rămâneți alături de Casino Life & Business Magazine, prima și cea mai populară revistă a industriei de gambling din România, având peste 11.000 de fani pe Facebook, pentru a fi la curent cu cele mai noi știri din lumea jocurilor de noroc.

Articolul precedentHammond, Minciu și Asociații A DEVENIT PARTENER AL EDIȚIEI A VI A CONFERINȚEI ROMÂNE DE GAMBLING
Articolul următorCurs GRATUIT de dealer la casino La Grande Vie

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.