A doua editie a Targului International de Turism “Holiday Market” organizat de A.N.A.T. si-a deschis portile astazi 17 martie 2011 la Palatul Parlamentului sub sloganul “o 9 atitudine in turism!” si avand ca parteneri Primaria Generala Bucuresti si A.N.P.C.P.P.S.R. (Asociatia Nationala a Protectiei Consumatorului si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania).
Holiday Market ofera publicului larg ofertele speciale “Inscrieri Timpurii” pentru destinatii romanesti si Early Booking pentru destinatii externe, evenimente, prezentari de destinatii si produse turistice.
Editia 2011 a “Holiday Market” reuneste peste 100 de expozanti, pe o suprafata de peste 5.000 mp, unde isi prezinta oferte agentii de turism ANAT, Birouri de Turism in Romania ale unor tari, parteneri straini ai agentiilor romanesti din tari ca Cipru, Bulgaria, Malta, Indonezia, Israel, Turcia, Asociatiile de promovare a turismului regionale Litoral – Delta Dunarii, Maramures, Bucovina, Brasov, Sighisoara, Sibiu, Prahova, Rasnov, Gorj, cat si autoritati locale – Primaria Municipiului Campulung, Primaria Municipiului Alba-Iulia, Consiliul Judetean Harghita.
Ministerul Turismului si Dezvoltarii Regionale participa, din nou, cu stand propriu, pentru promovarea Brandului Turistic al Romaniei.
“O 9 atitudine in turism” reprezinta motto-ul unui concept nou pe piata turistica din Romania, o campanie a Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania si a Asociatiei Nationale a Protectiei Consumatorului si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania, care isi propun o mai buna informare si protectie a consumatorilor de servicii turistice, numai in agentiile de turism membre ANAT.
Revista Casino Life&Business Magazine in calitate de partener media al evenimentului va asteapta pana pe 20 martie 2011 sa vizitati aceasta editie a Targului International de Turism “Holiday Market”.