Social casino a devenit o industrie de miliarde de dolari bazându-se și pe informațiile de pe Facebook.
În fiecare an, din ce în ce mai multe persoane joacă jocuri pe telefoanele lor, iar o categorie de aplicații numite social-casino a devenit rapid o industrie de mai multe miliarde de dolari.
Vizează dezvoltatorii de jocuri utilizatorii vulnerabili, cu ajutorul Facebook și cu folosirea masivă de date personale?
Nate Halverson de la Reveal la Center for Investigative Reporting are povestea acestei platforme perfide ce dă dependență.
Întregul reportaj VIDEO poate fi urmărit AICI:
Te poate interesa și ACEST ARTICOL.
Termenul „social casino” este profund legat de social gaming care implică jocul diferitelor jocuri care necesită interacțiune socială între jucători, spre deosebire de jocul solitar.
S-ar putea spune că jocurile de masă vechi ale civilizațiilor antice sunt predecesorii social gamingului modern. Între timp, explozia și mai recentă în accesibilitatea globală a dispozitivelor mobile a contribuit în continuare la creșterea jocurilor de socializare, prin aplicațiile de Facebook și aplicațiile de jocuri, iar definiția atribuită cel mai adesea termenului „social gaming” este activitatea (sau practică) de a juca un joc online pe o platformă de socializare.
Termenul „social casino” se referă la activități de jocuri de noroc care se desfășoară prin intermediul rețelelor de socializare, cu nenumărați operatori care creează și dezvoltă continuu jocuri pentru a fi specific jucate pe aceste platforme online și conectați la profilurile lor de social media existente (cum ar fi Facebook).
Sursa:
cdcgamingreports.com
dao-casino.com
pbs.org