Global Poker Tours Limited (GPTL) a anunţat un nou parteneriat cu compania de bijuterii de lux Shamballa Jewels, în urma căruia aceasta devine Sponsorul Brăţărilor Oficiale pentru Evenimentele Principale din European Poker Tour – Sezonul 8.
Acest parteneriat marchează al doilea contract important de sponsorizare încheiat cu Shamballa Jewels în 2011. Noul contract vine după alte parteneriate pe care GPTL le-a încheiat în 2011 cu Copag, producător de cărţi de joc de reputaţie mondială, şi Skrill (Moneybookers), furnizor de portofele electronice. Fournier rămâne Sponsorul Cărţilor de Joc Oficiale pentru Sezonul 8 al EPT.
“Suntem încântaţi să lucrăm din nou cu GPTL şi EPT. Pentru noi, este o ocazie extraordinară să ne unim eforturile cu o companie care are o filosofie similară, făcând eforturi să fie unică şi să îşi stabilească aspiraţii înalte. Turneele de poker au devenit de multă vreme sinonime cu acordarea acestor brăţări ca premii pentru câştigători, confirmând valoarea realizărilor acestora. Ca urmare, suntem mândri că putem continua această tradiţie, oferind ceva cu adevărat deosebit fiecărui câştigător al unui Eveniment Principal din EPT”, a declarat proprietarul Shamballa Jewels, Mads Kornerup.
Conform noului contract de sponsorizare, Shamballa Jewels va oferi câştigătorilor brăţările pentru Evenimentele Principale din EPT – fiecare evaluată la aproximativ 10.200 de dolari – plus o brăţară pentru câştigătorul din Marea Finală EPT – evaluată la 25.000 de dolari. Brăţara EPT8 este alcătuită din bile ceramice gravate, de culoare neagră, trei bile din aur alb acoperite cu rhodiu de 18 karate şi o porţiune de 10 mm încrustată cu mici diamante pe o bilă de aur roşu de 18 karate. Brăţările Shamballa, care au devenit rapid adevărate simboluri ale luxului şi modei, fiind purtate de celebrităţi de prim rang, ajung acum şi pe scena pokerului, purtate adesea de jucători în timpul turneelor.