SBEA + 2019 – rezumatul evenimentului

0

În calitate de unici parteneri media din România, am primit din partea Eventus International următorul Comunicat de Presă privind SBEA + 2019.

Săptămâna trecută, Sports Betting East Africa + 2019 au reunit părțile interesate de pe întreg continentul pentru a obține o perspectivă valoroasă asupra celor mai mari oportunități și provocări legate de operarea unei afaceri de jocuri în Africa de Est.

Prima zi:
După o primire călduroasă din partea președintelui evenimentului – Judith Kiragu, SBEA + 2019 a fost în plină desfășurare. Prima sesiune a CEO-ului National Board of Gaming din Uganda (Edgar Agaba) a abordat perceptia proasta a jocurilor pe care o parte a publicului o are fata de jocurile de noroc din Africa de Est. El a menționat că neconformitatea, operațiunile ilegale și regimurile de jocuri de noroc responsabile fac ca industria să arate rău publicului.
La scurt timp după aceea, autoritățile de reglementare din Africa de Est au discutat cele mai recente schimbări. Uganda și Tanzania au convenit asupra a numeroase politici – și anume că armonizarea reglementărilor trebuie să aibă loc în curând pentru a promova ușurința investițiilor investitorilor străini. În discuția următoare, operatorii și-au exprimat îngrijorarea cu privire la impozitarea ridicată, interzicerea semnelor și restricțiile de vârstă ridicată.
După un prânz consistent, participanții au ascultat cum Najib Balinda le-a arătat cum să obțină pariuri sportive în cazinouri. În continuare, Lasha Gogiberidze a discutat principalele bariere la intrarea pe piața africană. Acestea sunt reglementările și cultura, infrastructura și produsele.
Delegatii au continuat apoi evenimentele de networking sponsorizate de Digitain si, respectiv, Jim’s Poker Room.

Ziua a doua
A doua zi a abordat multe din provocările tehnice și operaționale de pe piața din Africa de Est. Afiliații și operatorii au discutat despre principalele diferențe dintre agenții afiliați și agenții și păreau de acord că ambele sunt eficiente în diferite modele de afaceri și pe piețe. În continuare, profesioniștii din cazinourile și pariurile sportive au discutat despre riscurile și recompensele jucătorilor VIP.
Catarina Marques de la Clever Advertising a arătat publicului principiile de bază ale construirii unui brand în sectorul de pariuri sportive. Un punct de plecare cheie a fost că un brand nu este ceea ce spuneți despre compania dvs., ci despre modul în care jucătorii se simt în legătură cu compania dvs.

2020 și după aceea
Eventus International încearcă acum să creeze un conținut și mai interesant pentru toate părțile interesate. Vom reveni în Africa de Est în următoarele câteva luni pentru a efectua cercetări la fața locului și pentru a crea conținut pentru ediția din 2020 a Sports Betting East Africa.