„Rugby-ul are codurile sale, la fel și pariurile”
Noua campanie pentru jocuri de noroc responsabile din Franța a fost lansată la timp pentru începerea Cupei Mondiale de Rugby din 2023.
Sursa: gamblingnews
Autoritatea Națională pentru Jocurile de Noroc din Franța (ANJ), un organism administrativ independent responsabil cu reglementarea sectorului pariurilor și a jocurilor de noroc din țară, a anunțat lansarea unei noi campanii de conștientizare a jocurilor de noroc responsabil chiar la timp pentru Cupa Mondială de Rugby 2023. Au apărut detalii privind noua campanie, dezvăluind că autoritatea de reglementare va căuta să o promoveze prin intermediul display-urilor digitale în aer liber și Snapchat.
Noua campanie, etichetată „Rugby-ul are codurile sale, la fel și pariurile”, încearcă să încurajeze pariorii noi și experimentați să stabilească limite atunci când se angajează în pariuri sportive. În cele din urmă, ANJ solicită bune practici care să urmărească să asigure că pariurile rămân o activitate recreativă.
Campania îi încurajează pe pariori să stabilească bugete specifice, precum și limite de timp și mize și să le respecte. În plus, campania de conștientizare a jocurilor de noroc responsabile le cere pariorilor să nu-și supraestimeze expertiza și avertizează că există întotdeauna șansa prezentă în sport.
Autoritatea de reglementare a pariurilor și a jocurilor de noroc a confirmat că imaginile pentru noua campanie au fost create de agenția Rosbeef. Anterior, ANJ a colaborat cu aceeași agenție pentru Cupa Mondială de Fotbal 2022. În general, „Rugby-ul are codurile sale, la fel și pariurile”, încearcă să prezinte un mesaj simplu: nu începeți să pariați dacă nu cunoașteți regulile.
Cupa Mondială de Rugby (RWC) 2023 a început oficial pe 8 septembrie și este programată să se desfășoare până pe 28 octombrie 2023. Vestea despre campanie a venit tocmai la timp pentru începerea RWC, având în vedere că se preconizează o creștere a activităților de pariuri. ANJ a cerut agenției Toluna – Harris Interactive să analizeze opiniile și intențiile pariorilor francezi pentru RWC.
Interesant este că aproape jumătate dintre fanii sportului intervievați din Franța au confirmat că intenționează să parieze pe RWC 2023, o estimare de 47%. Această pondere de pariori a marcat o creștere în comparație cu pariorii care și-au confirmat intenția de a paria pe recenta Cupă Mondială FIFA din Qatar.
O defalcare a datelor colectate a arătat că aproximativ 45% plănuiesc să se angajeze în pariuri amicale cu familia, rudele și prietenii lor. Pe de altă parte, 25% dintre pariori au confirmat că intenționează să parieze bani reali pe RWC. În rândul pariorilor din grupa de vârstă între 25 și 34 de ani, acest procent a crescut la 44%. În schimb, doar 13% dintre francezi au spus că nu intenționează să parieze pe RWC.
În 2022, o estimare de 176 de milioane de euro (189 de milioane de dolari) a fost pariată pe rugby, făcând sportul al patrulea ca popularitate în Franța. Sporturile care au fost în avans în cantitatea pariată includ baschetul și tenisul, în timp ce fotbalul s-a dovedit a fi sportul cu cele mai multe pariuri anul trecut, un total de 4,6 miliarde de euro (4,9 miliarde de dolari) sau 56% din mize.