Membrii ROMSLOT sunt de părere că redactarea primului Cod etic al comunicării responsabile, de către Oficiul Național al Jocurilor de Noroc (ONJN), va duce la o practică îmbunătățită în acest segment și oferă plus-valoare imaginii industriei în rândul publicului larg.

În martie anul trecut, secretarul general al asociației, Sorin Georgescu, atrăgea atenția asupra rolului publicității în industria jocurilor de noroc, dar mai ales asupra promovării excesive practicate atât în landbased, cât  și în online. Sorin Georgescu puncta faptul că publicitatea ar trebui autoreglementată de către membrii industriei având în vedere că aparițiile pe Radio și TV erau în orice interval orar, publicitatea stradală conținea bannere uriașe, billboard-uri și reclame luminoase imense, în online totul era fără restricție, iar în afara și în interiorul sălilor existau fațade cu print opulent, afișe care depășeau 3mp, afișe pentru promoții pe ușă și fațadă și multe alte materiale publicitare.
       
Pentru că una dintre prioritățile ROMSLOT, încă de la înființare, este creșterea unei industrii responsabile, etice și transparente, secretarul general ROMSLOT a lansat atunci o invitație la consultări către reprezentanții industriei pentru a face o autoreglementare a acestui segment.
       
ROMSLOT salută astfel apariția Codului Etic, un ansamblu de norme la care sunt invitați să consimtă, în mod liber, toți cei implicați în industria jocurilor și dă asigurări că membrii asociației vor face în continuare tot posibilul ca aceste reguli să fie respectate în toate locațiile.
       
Codul redactat de ONJN, partener constant al tuturor inițiativelor de responsabilitate socială ale ROMSLOT, încurajează o comunicare comercială bazată pe decență, onestitate și își dorește să asigure protecția minorilor și a persoanelor vulnerabile, să se adreseze unui public adult, într-un mod responsabil și adecvat și să respecte principiile concurenţei loiale.
       
Practicile de comunicare ale industriei reprezintă o componentă importantă care a fost inclusă și în cadrul Programului Joc Responsabil inițiat de Romslot.

Rămâneți alături de Casino Life & Business Magazine, prima și cea mai populară revistă a industriei de gambling din România, având peste 13.000 de fani pe Facebook, pentru a fi la curent cu cele mai noi știri din lumea jocurilor de noroc.
[nggallery id=1077]