Cea de a 32-a ediție a IMA și-a închis porțile, după patru zile, la Exhibition Centre din Düsseldorf, Germania.
În calitate promotor și de unic partener media din România al acestui important eveniment, Casino Life & Business Magazine, prima revistă a industriei de gambling autohtone, a tras concluziile acestui târg deosebit de important pentru gamblingul german.
După o pauză de un an, târgul de echipamente de amuzament și de vending a înregistrat 9.156 de vizitatori, un număr cu puțin sub cel din anul 2012.
Se pare că vizitatorii continuă să vadă în IMA o platformă și un loc important de informare. Reîntoarcerea târgului arată că nu există alte ustensile capabile să dețină aceste funcții.
În 2013, Association of the German Amusement and Vending Machine Industry (VDAI), a anulat desfășurarea târgului din cauza multitudinii restricțiilor politice puse în gamblingul comercial.
În realitate, efectele de distrugere a business-ului, întinse peste întreaga țară, date de legile statale germane, împotriva locațiilor de gambling din ultimii ani, se vor vedea până la jumătatea anului 2017 (dacă aceste legi vor fi păstrate).
Aceste legi au statuat lipsă de dezvoltare în rețelele orașelor și municipiilor. De aceea nimeni nu putea să se aștepte, ca la IMA, să apară investiții de permen mediu și lung.
Această piață a devenit complet blocată. Dezvoltarea s-a oprit.
Mulți dintre expozanții pe termen lung, inclusiv organizatorii de săli și arhitecți, au renunțat și își încearcă norocul în alte afaceri.
Mult mai multe detalii și foarte multe fotografii de la fața locului, în ediția cu numărul 49/februarie din Casino Life & Business Magazine, ediție ce va apărea în primele zile ale lunii februarie.