Online slot advertising Publicitatea sloturilor online

Publicitatea sloturilor online a fost interzisă în Grecia, iar guvernul a stabilit, de asemenea, limite de joc și limite de rotire pentru jocurile generatoare de numere aleatorii.

Guvernul elen a introdus noi restricții stricte pentru jocurile online, limitând jocurile generatoare de numere aleatorii (RNG) la mize maxime de 2 €, premii maxime de 5.000 € și o limită minimă de trei secunde.

Publicitatea sloturilor online nu poate fi activă nicăieri în afara site-ului propriu al operatorului.

Legislația, parte a reformei Greciei a legilor sale privind jocurile de noroc, a fost publicată în buletinul oficial al legislativului.

Câteva proiecte de lege anterioare au cerut interzicerea completă a sloturilor online, dar parlamentul s-a ferit de o interdicție absolută, după ce operatorii au avertizat că o vor contesta.

Proiectele finale de regulamentare au fost prezentate Comisiei Europene în ianuarie.

Noua legislație secundară prevede că, cu excepția pokerului online, jucătorii nu trebuie să poată începe un nou ciclu de joc în decurs de trei secunde dintr-un ciclu anterior.

Jucătorii online vor trebui, de asemenea, să stabilească limitele de pierdere și timp pentru joc, iar operatorii trebuie să anunțe jucătorii atunci când ating 80% din limita lor.

Jucătorii care aleg să folosească sistemul de auto-excludere vor putea alege cât durează autoexcluderea.

În timp ce jocurile RNG vor putea oferi premii de până la 5.000 de euro, toate jocurile de cazino în general vor fi supuse unei limite de premiere de 70.000 €. Pariurile pe sport sau alte evenimente vor câștiga premii maxime de 500.000 EUR pe pariu.

Afiliații vor trebui să semneze „acorduri de cooperare” cu titularii de licență care trebuie apoi notificați Comisiei Elenice de Jocuri (EEEP). Acestea trebuie să acopere modul în care se calculează taxele și calendarul plăților.

În afară de sloturi, produsele de jocuri de noroc pot fi promovate pe rețelele de socializare, dar numai dacă operatorii pot restricționa publicitatea, astfel încât să fie văzuți doar de cei peste 21 de ani. Comunicările nu trebuie să utilizeze caractere care seamănă a minori sau apar alături de conținut destinat minorilor.

Publicitatea este, de asemenea, interzisă dacă încearcă să afișeze o „imagine pozitivă” a jocurilor de noroc, arătând venituri care duc la cauze bune. Toate anunțurile trebuie să menționeze EEEP și limita de vârstă legală pentru jocuri de noroc.

Taxele pentru licențele de șapte ani au fost stabilite la 3 milioane de euro pentru pariuri online și 2 milioane de euro pentru alte forme de joc.

Articolul precedentInstitutul Național de Statistică o face lată vorbind despre jocurile de noroc
Articolul următorG2E Asia se concentrează pe 2021, amână evenimentele din 2020