Provocările industriei jocurilor de noroc.

Mai mult ca niciodata, industria jocurilor de noroc se confrunta cu o serie de provocari. Fiind o piata extrem de concurentiala, aceste provocari pot dicta evolutia unui cazinou. Desigur, consumatorul este cel care are cel mai mult de castigat de pe urma acestei concurente, prin servicii mai bune, un portofoliu mai mare de jocuri, bonusuri mai atractive si termene si conditii mai flexibile.

Desigur, privim in ansamblu tot spectrul de operatori de jocuri de noroc, cu accent pe cele mai noi cazinouri online. Un exemplu de adaptabilitate il reprezinta operatorii romanesti, conform www.cazinoonline.com.

Una dintre provocarile existente pe piata jocurilor de noroc este cresterea numarului jucatorilor de sex feminin. Spre exemplu, din punct de vedere statistic, jucatoarele au contribuit in proportie de 40% pe piata cazinourilor terestre din US si in proportie de aproximativ 48% pe piata cazinourilor online din UK. Pentru a se adapta, operatorii au oferit acestui segment de clientela mai multe jocuri de tip slot si promotii specifice, in incercarea de a atrage si pastra noii clienti.

Legislatia nu este atat de flexibila in unele tari, cum ar fi Coreea de Sud, Norvegia, Portugalia sau Japonia, iar normele in vigoare interzic existenta unor cazinouri online. Cu toate acestea, consumatorii gasesc mijloace de a accesa cazinourile pe net din alte tari, reusind sa isi deschida conturi, sa efectueze depuneri si sa incaseze cu succes banii rezultati in urma unui pariu castigator.

Obiceiurile consumatorilor si componenta sociala asociata unui joc de noroc influenteaza aparitia unor noi facilitati. Consumatorii prefera socializarea si un joc in grup, unde pot discuta si comunica, in defavoarea unei platforme monotone, unde singura companie o reprezinta sunetele de fundal ale jocului respectiv, generate aleator. Spre exemplu, blackjack party a aparut si pe piata din Romania, in sesiunile live, unde un grup de prieteni poate participa alaturi de o gazda amuzanta si un dealer real.

Cazinoul fara bani gheata. Orice operator online intelege ca trebuie sa ofere o suita de modalitati de plata ce nu implica bani gheata, asa ca tranzactiile folosind carti de credit sau debit, portofele electronice de tipul Skrill si Neteller sau carduri preplatite, de genul PaySafeCard, trebuie sa functioneze impecabil, in cel mai scurt timp. Mai mult decat atat, cazinourile online trebuie sa investeasca puternic si in capitolul securitate, acesta fiind un criteriu vital in alegerea operatorului ideal.

Strategiile de marketing ale vendorilor de jocuri de noroc trebuie alese cu atentie. Datorita faptului ca jucatorii prefera si dispozitivele mobile, de genul telefon si tableta, pentru a se bucura de jocul preferat, informatia trebuie transmisa in asa fel incat sa nu devina deranjanta. Spre exemplu, trebuie sa recunoastem ca este frustrant ca in mijlocul unei partide de blackjack sa apara un banner cat ecranul, care sa ne transmita cea mai noua promotie…trebuie ales un canal optim de comunicatii, cum ar fi o campanie dedicata de email.

In final, ne bucuram de initiativa operatorilor din Romania – aceea de a face fata cu succes provocarilor pietei – si ne dorim sa vedem aceeasi putere de adaptabilitate si pe viitor!

Articolul precedentSorin Constantinescu, de la jocuri de noroc la câtece și jocuri populare
Articolul următorPACHETE PLATINUM PASS ACORDATE DE POKERSTARS

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.