Playboy Proprietarul

Proprietarul Plyboy s-a schimbat odată ce marca și produsele Playboy au fost vândute cu 381 de milioane de dolari către o companie de achiziții cu destinație specială din New York.

Mountain Crest, o companie de achiziții pentru scopuri speciale (SPAC) din New York, a fost de acord să plătească 381 de milioane de dolari pentru marca și produsele Playboy.

În cadrul tranzacției, Mountain Crest a oferit 10 dolari pe acțiune pentru cele 23,9 milioane de acțiuni controlate de renumitul brand care, în ultimele decenii, a scăzut de la vârful său în anii ’70 și ’80.

De asemenea, firma de achiziții, fiind proprietarul cel nou al Playboy, a spus că, având în parteneriat Playboy firme de jocuri de noroc precum Scientific Games și Microgaming, ar putea foarte bine să analizeze achiziții suplimentare în sfera jocurilor de noroc online, împreună cu evidențierea unor firme precum 888 Holdings, PointsBet și RummyCircle.com

Cu toate acestea, firma de achiziții speciale folosește achiziționarea de astfel de mărci ca o modalitate de a accesa piețele publice. În cadrul tranzacției, Mountain Crest a promis că va aduce în afaceri aproximativ 58 de milioane de dolari pentru a ajuta la dezvoltarea și extinderea companiei.

Mountain a mai spus că va căuta să intre și pe alte piețe, precum frumusețea și îngrijirea, sănătatea sexuală și stilul și îmbrăcămintea.

Modul în care compania care a cheltuit 381 milioane de dolari pe Playboy are strategia de a întoarce din nou averile asupra unui brand și a unui stil care par să-și fi trecut timpul va fi foarte interesant de văzut.

Despre celebrul brand Playboy puteți citi AICI.

S-ar putea să fiți interesați să citiți și articolele de AICI.