sursa: cdcgamingreports.com

Las Vegas se confruntă cu un aflux de vizitatori mai tineri și în același timp noi, indicând astfel faptul că investițiile resorturilor în noi forme de distracție ar putea da roade.
Generația de Milennials a consttuit a treia parte din totalul de vizitatori de anul trecut, mai mulți cu un sfert față de anul 2015. Acest lucru a scăzut media de vârstă a vizitatorilor până la 44 de ani, potrivit unui raport publicat recent de Las Vegas Convention and Visitors Authority (LVCVA).
Vizitatorii care au fost pentru prima dată la Las Vegas au însemnat 27% din totalul turiștilor în 2016. Cei care au vizitat pentru prima dată orașul se pare că sunt cei din generația denumită milennials sau turiști internaționali, a declarat Kevin Bagger, director executiv al centrului de cercetare LVCVA.
Complexurile din Las Vegas au investit bani în noi cluburi de noapte, spectacole și restaurante ca un mijloc de a atrage vizitatori mai tineri și pentru a impulsiona veniturile stagnante din jocurile de noroc. Orașul se mândrește acum cu unele dintre cele mai tari cluburi de noapte, artiști și restaurante, din întreaga Americă.
Vizitatorii continuă să reducă timpul petrecut în interiorul cazinourilor și să crească perioada petrecută în afara acestora, potrivit raportului. În medie, vizitatorii au petrecut anul trecut mai puțin de două ore la jocurile de noroc, în scădere de la trei ore cât petreceau în cei patru ani dinainte. Numărul de vizitatori care joacă pe durata șederii lor în Las Vegas a scăzut la 69%, de pe la 70 și puțin și-și continuă declinul constant. Cu toate acestea, vizitatorii care merg în cazinouri și-au pus deoparte ceva mai mulți bani pentru a juca, ceea ce ar putea constitui o reflecție a faptului că economia crește și piața muncii e tot mai bună, a declarat Bagger.
Vizitatorii și-au bugetat în general, anul trecut, circa 619 $ pentru jocurile de noroc, comparativ cu 579$ în anul de dinainte.
Jocurile nu au constituit singurul segment care s-a confruntat cu scăderea interesului.Numărul oamenilor care au mers la spectacole a scăzut constant în ultimii ani, scăzând de la 72% în 2013, la 52% anul trecut.
Turiștii înlocuiesc showurile cu alte forme de distracții, arată studiul. Aproape unul din doi au declarat că au cheltuit bani pe distracții- precum evenimente sportive sau muzee- comparativ cu aproape o treime în 2012.
Turiștii aproape că au dublat suma cheltuită pe vizitarea obiectivelor turistice, de la 15$ până la 36$. Aceasta ar putea fi rezultatul popularității crescânde al companiilor de ride-sharing precum Uber și Lyft, care fac mai ușoară și mai ieftină părăsirea Fâșiei. Vizitatorii au cheltuit aproape 100 de dolari anul trecut pe transportul local, o creștere de aproape o treime. Unul din cinci vizitatori își petrece timpul vizitând destinații precum Barajul Hoover și Marele Canion, în creștere față de unu din șapte în 2012. Numărul de turiști care vizitează Las Vegas a crescut cu 1,5% anul trecut, la 42,9 milioane, un record absolut. Locuitorii din statul California continuă să reprezinte o treime din cei ce vizitează Las Vegasul.

Articolul precedentCasino Life & Business Magazine partener al videoclipului “Turn it up” ce ii are ca protagonisti pe Dr. Alban, Admiral C4C si Vessy
Articolul următorNovomatic cumpără șapte săli de jocuri olandeze

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.