A doua ediție a Marketing in Gambling Forum, singurul eveniment dedicat 100% marketingului și comunicării din Europa Centrala și de Est a reunit, în data de 7 noiembrie la Clubul Floreasca din București, peste 100 de participanți din țară și străinătate, reprezentând peste 40 de entități ce își desfășoară activitatea în sfera industriei jocurilor de noroc.
Într-o sală plină până la refuz de participanți reprezentând toate zonele gamingului, speakerii invitați și-au susținut prezentările iar moderatorii au reușit să genereze o atmosferă de lucru foarte utilă, dar și foarte plăcută, prin dialogurile purtate.
Întregul program al evenimentului a fost astfel conceput încât să aducă noi noțiuni fundamentale din tehnicile de marketing și comunicare moderne și eficiente, noțiuni ce pot face diferența dintre o afacere de succes și un eșec lamemntabil.
Din program au făcut parte speakeri de notorietate, personalități din țară și străinătate, oameni care au demonstrat de-a lungul timpului că stăpânesc tehnicile de marketing și comunicare.
Tematicile abordat au fost foarte interesante și deosebit de apreciate de către participanți astfel încât timpul afectat pentru eveniment a fost depășit cu mult peste două ore.
Cea de a doua ediție a Marketing în Gambling Forum a avut ca parteneri companiile DGL PRO și Game Word, bijuteriile Grisogono, dar și asociația Rombet.
Rămâneți alături de Casino Life & Business Magazine, prima și cea mai populară revistă a industriei de gambling din România, având peste 13.000 de fani pe Facebook, pentru a fi la curent cu cele mai noi știri din lumea jocurilor de noroc.