Lumea jocurilor decolează din nou de la Rimini la cea de-a 32-a ediție de succes a ENADA Expo organizată de IEG în colaborare cu SAPAR.
„Noul normal” a fost evidențiat la Rimini, din 30 septembrie până astăzi, grație celui de-al 32-lea Salon Internațional de Mașini de Distracție și Jocuri ENADA, care s-a încheiat în urmă cu doar câteva ore la Centrul Expo al orașului Romagna și care a semnalat reluarea activității expoziționale.
Expoziția, organizată de Italian Exhibition Group în colaborare cu SAPAR, chiar dacă cu numere și dimensiuni mai mici comparativ cu ediția normală de primăvară, dar în concordanță cu dimensiunile ediției de toamnă, a reușit să atingă obiectivul de a satisface pe deplin companiile care au decis să expună și toți membrii industriei și comercianților care au venit la Rimini Expo Center pentru a face afaceri și a actualiza situația pieței.
ENADA a reprezentat un impuls important în direcția reluării în întreaga lume a jocurilor, o suflare de energie pentru întregul sector, cu o dorință reînnoită de a lucra ca o echipă în numele tuturor jucătorilor implicați.
Curajul, responsabilitatea și reziliența grupului italian de expoziții au câștigat, datorită puterii credibilității celui mai mare organizator european de expoziții pentru capacitatea de a-și crea propriile evenimente, care, într-un timp foarte scurt, a reușit să implice un număr considerabil de companii determinate pentru a câștiga provocarea reluării, datorită, de asemenea, protocolului de siguranță #safebusiness by IEG, sistemul strict adoptat pentru a asigura participarea practică în siguranță la locul de desfășurare.
Și a fost strategic datorită participării unui grup de companii de top care au crezut în proiect, inclusiv, în ordine alfabetică: Alberici, Bakoo, Baldazzi Styl Art SpA, Cermel, Change Italia Srl, Elettronica Video Games, Fiam Automazione, Game Solution , Global Starnet, Impronta Designers, IGT International Games Trade SpA, MDS, MGR, Modena Giochi Giuliani, Moviemex 3D, Nazionale Elettronica, Net, Nicematic, Orlando, PGS Italia, Promel, PSM Tech, SDSP, TBM, Vicenza Giochi și White.
O expoziție cu participanți fizici, așa cum s-a spus, dar care implică și noi tehnologii. Futuristul Vision Arena, un adevărat studio de televiziune realizat în foaierul sudic al centrului expozițional, a asigurat difuzarea în streaming (pe site-ul web și pe canalele sociale) a principalelor evenimente ale conferinței care au distins întotdeauna ENADA. Deosebit de menționate au fost conferința organizată de Gioconews despre „Noua față a jocurilor și noile oportunități. Ce impact au avut reglementările recente asupra sectorului – cum ar fi interzicerea publicității – și care sunt consecințele pandemiei și blocării și posibilele noi strategii de marketing?” și întâlnirea organizată de agenția Agimeg pe tema „100 de zile de blocare, 100 de zile de redeschidere: agenții de pariuri, slot machine și săli de bingo, ceea ce este necesar pentru relansarea activităților fără pierderea de locuri de muncă”, de asemenea conferința inaugurală, intitulată „Stadiul actual: să începem din nou de la ENADA” cu participarea SAPAR și a Agenției Vamale și Monopoluri din Italia.
Pentru a facilita contactele internaționale din lumea jocurilor, IEG a organizat, de asemenea, o piață online pentru contactarea cumpărătorilor străini conectați din diferite țări, inclusiv: Lituania, Moldova, Ucraina, Georgia, Franța, Marea Britanie, Belarus.
Revista noastră Casino Life & Business Magazine este singurul partener media din România la acest eveniment important din Italia.