new logo logo nou

Logo nou este primul pas al identității îmbunătățite a mărcii UltraPlay după aniversarea de 10 ani care a fost sărbătorită la începutul acestui an.

UltraPlay este încântat să anunțe primul pas al identității de marcă îmbunătățite – un logo nou. Acesta vine ca o continuare a aniversării a 10 ani a UltraPlay, care a fost sărbătorită la începutul acestui an.

Lyubomira Petrova, Chief Marketing Officer la UltraPlay a comentat: „În 2020, compania a făcut 10 ani în industria globală a jocurilor. Este momentul perfect pentru a reflecta la ceea ce s-a făcut și care ar fi obiectivele următorului nostru deceniu. Când vine vorba de identitatea mărcii, aceasta este piatra de temelie a fiecărei companii care dă tonul cine suntem și care sunt valorile, viziunea și misiunea noastră, astfel încât toată lumea din companie să lucreze ca o echipă câștigătoare. Aceasta a fost ideea noastră principală atunci când ne-am hotărât să ne îmbunătățim logo-ul – să ne evidențiem direcția ascendentă și să ne prezentăm obiectivul pentru continuarea excelenței pe care o aducem industriei iGaming. ”

Sigla va fi urmată de lansarea site-ului corporativ reproiectat care va fi anunțat în curând.

UltraPlay dezvăluie că noul site web va reprezenta perfect identitatea sa de marcă și misiunea sa de a furniza produse și servicii de cea mai înaltă calitate, care creează entuziasm pentru operatorii online și furnizorii terți. Creat cu cele mai recente tendințe UX / UI, noul site web va fi ușor de navigat, prin prezentarea sa dinamică a produselor și serviciilor companiei, precum și prin surprinderea ultimelor știri din conștientizarea media UltraPlay.

Mai multe detalii despre UltraPlay veți găsi AICI.

Ar putea fi interesante și articolele de AICI.