Jocul responsabil într-o perioadă de pandemie de coronavirus Responsible gaming in a time of coronavirus pandemic

Jocul responsabil într-o perioadă de pandemie de coronavirus văzut de Alan Feldman, Distinguished Fellow în Responsible Gaming la UNLV International Gaming Institute.

Industria jocurilor de noroc online s-a dezvoltat în întreaga lume și a oferit clienților o formă plăcută de divertisment. Ca și în cazul oricărei activități, atât timp cât produsul este utilizat cu o moderație adecvată, nu provoacă daune și oferă beneficiile oricărui număr de forme de activități de agrement. În cadrul operațiunilor normale, operatorii ar trebui să vegheze asupra jucătorilor care joacă o cantitate excesivă de timp sau bani (ceea ce poate să nu fie concludent), dar marea majoritate a clienților joacă pentru distracția și emoția jocului.

Pe de altă parte, daunele din jocurile de noroc sunt deseori rezultatul persoanelor cu condiții subiacente, cum ar fi depresia, anxietatea sau alte tulburări psihologice care vin în contact cu jocurile de noroc. Pentru acești clienți, creierul lor poate interpreta sentimentele oferite de jocurile de noroc ca o „soluție” pentru respectiva condiție. Prejudiciul rezultat poate veni într-o gamă largă: de la ușor la moderat până la extrem de sever și se poate întâmpla o dată, ocazional sau cronic.

Dar asta a fost înainte de coronavirus.

Ce s-a schimbat?
Aproape toți factorii despre care se crede că contribuie la daunele create de jocurile de noroc există acum în măsuri mai mari și dezvoltate.

Pentru început, oamenii au mai mult timp. În cazul în care țările sunt blocate, întreprinderile închise și aproape toată lumea muncește mai puțin sau concediați, oamenii sunt acasă cu puțin de făcut. Sunt, după cerințele guvernului, mai izolați. Simplul fapt că suntem aproape toți în carantină din întreaga lume subliniază acest fapt. Încuiați în casele sau apartamentele noastre, chiar și cu orice spațiu am avea, zidurile încep să se închidă și ne putem simți despărțiți de lumea din jurul nostru.

Multe persoane au venituri reduse sau nu au venituri deloc. Dincolo de ocuparea forței de muncă care, până acum, ar fi putut fi eliminată în întregime, redusă dramatic sau înlocuită de asistență guvernamentală, conturile de investiții, economii și pensii au scăzut dramatic pe măsură ce piețele bursiere s-au prăbușit în întreaga lume.
Toate acestea pot duce la o creștere dramatică a depresiei, a plictiselii și a singurătății. Unii pot vedea jocurile de noroc online ca o „ieșire”. Alții pot fi disperați să „compenseze” venitul pierdut.

Nu este faptul că jocurile de noroc online sunt periculoase – ci doar în aceste perioade fără precedent, operatorii trebuie să recunoască faptul că mulți dintre clienții lor sunt mai vulnerabili la probleme.

Cu toate acestea, ciudat, coronavirusul creează, de asemenea, o oportunitate de a demonstra leadershipul într-o perioadă de criză.
Industria are șansa să le arate clienților, publicului larg și autorităților de reglementare că jocurile de noroc online sunt o formă sigură și adecvată de divertisment într-un moment neobișnuit de stresant pentru umanitate, atât timp cât toată lumea rămâne conștientă de garanțiile necesare.

Prin furnizarea de instrumente de prevenire pentru a se asigura că jucătorii nu intră în probleme nedorite, operatorii pot dovedi siguranța industriei și pot evita ca jucătorii să aibă probleme nedorite, care, în aceste momente, vor agrava și mai mult neîncrederea publicului față de industrie.

În timp ce jocurile de noroc online pot fi distractive și interesante și chiar pot servi drept o activitate importantă și adecvată în aceste momente, pentru unii poate fi exact ceea ce nu au nevoie în acest moment.

Deci, cum să îi despărțim pe cei care caută un pic de distracție de cei care sunt pe cale să piardă controlul?

Deși nu există un răspuns unic sau perfect, faptul incontestabil este că acum este momentul să facem tot posibilul pentru a oferi clienților toate măsurile disponibile pentru a preveni probleme pentru ei și pentru operator.
Toți operatorii de site-uri de jocuri de noroc online ar trebui să recunoască imediat această nouă realitate a COVID-19 prin instituirea de noi politici, chiar dacă sunt temporare. Acestea pot fi monitorizate și, dacă cercetările ulterior își dovedesc eficacitatea, pot fi făcute permanent.

Acestea includ:

– Reamintiți-le jucătorilor nevoia de a menține echilibrul
– Încurajarea / aplicarea termenelor stricte
– Încurajarea / aplicarea limitelor stricte de cheltuieli
– Încurajarea / aplicarea pauzelor în joc
– Efectuați noile politici clare înainte / le comercializați / faceți-le ușor de utilizat.

Acesta este, de asemenea, un moment pentru a fi foarte prudent în publicitate și strategiile de marketing. Lumea urmărește (așa cum nu mai există prea multe lucruri de făcut). Criticii așteaptă să se atace. Nu le înmânează inutil fapte.
Faceți reclamă și subliniați distracția jocurilor, nu șansele de a câștiga mult. Marketați faptul că, companiei dumneavoastră îi pasă de utilizarea sigură a produsului, mai mult decât de a bonifica jocurile.

Cu alte cuvinte, pentru jocul responsabil într-o perioadă de pandemie nu exacerbați în mod neintenționat potențialele probleme cauzate de sentimentul crescut de anxietate în baza jucătorului sau de mânia dintre critici.

Jocurile de noroc online și jocurile sociale sunt forme amuzante și plăcute de divertisment pentru milioane de oameni din întreaga lume în orice zi. Industria poate dovedi asta acum prin luarea unor măsuri suplimentare care să le amintească clienților să joace în siguranță și doar pentru distracție.

Sursa: cdcgamingreports.com

Articolul precedentAutoritatea pentru jocuri din Malta îndeamnă la tăcerea despre pandemie
Articolul următorOmleta Tradițională se deslușește la Secretele Bucătarului