Conform declarației lui Simon Holliday, directorul H2 Gambling Capital, o suma între 3,5 și 4 miliarde de dolari va fi cheltuita de industria de gambling online în activități de marketing, în urmatorii cinci ani.
Suma este mai mare decât a cheltuit pe publicitate, General Motors, în anul 2011, iar până în 2017 industria de gambling online va cheltui aproape la fel de mult cât întreaga industrie a asigurărilor în anul 2011.
Afacerea cu gamblingul online a devenit reală anul trecut când Departamentul de Justiție al Statelor Unite a dat mâna libera statelor să legalizeze platformele de joc legate de casinouri live.
În Nevada, primul stat care a reglementat gamblingul online și a licențiat operatorii, este probabil ca reclamele să înceapa în ianuarie 2013.
Între timp este de așteptat ca alte 10 state printre care California dar și New Jersey și Delaware să-și reglementeze piețele, dar aceasta după ce vor lichida disputele politice interne.
Holliday estimează ca venitul brut din piața de gamblingul online va fi de 1 miliard în anul 2014 ajungând pâna la 13 miliarde peste un deceniu, toate acestea dacă domeniul va beneficia de campanii de marketing majore.
„Aducerea jucătorilor la siteurile lor va deveni cel mai amre cost al acestor companii”, a declarat Holliday și a continuat „ este foarte probabil ca 25 pâna la 30% din veniturile nete ale companiilor să fie cheltuite pe reclamă și marketing în primii ani, având în vedere că este loc de câștig”.
Pentru a câștiga o cotă de piață în această afacere bănoasă, în special dacă o lege federală va fi pusă în aplicare, casinourile își vor mări imediat bugetele de marketing.
Cei mai mari beneficiari ai acestor bugete vor fi companiile de publicitate de pe internet și agențiile.
Casinourile vor încerca să atragă clienții care nu stau pe internet – în special aceia care dau atenție evenimentelor precum campionatul de poker, campionat transmis și pe ESPN.
Atenția companiilor de publicitate va fi spre jucătorii tineri.
Conform statisticilor agențiilor, majoritatea jucătorilor online sunt la vârsta de 20 de ani în timp ce jucătorii de casino au trecut de vârsta de 50 de ani.
Sursa: gaming-awards.com