Ediția 2016 a ICE (2-4 februarie) va fi cea mai mare de până acum, expoziția cu cea mai mare reprezentare internațională din lume ocupând un spațiu net de 38.980 mp, respectiv 15 din cele 20 de săli disponibile ale Centrului ExCeL, cea mai mare locație din Londra pentru evenimente și conferințe. Aceste date se compară cu cele de la ICE 2015, când spațiul ocupat a fost de 37.500 mp într-un total de 14 săli.
GamCrowd Studio
Kate Chambers, care s-a ocupat de dezvoltarea ICE la ExCeL, a declarat: ”O parte importantă a deciziei noastre de a face din ExCeL noua locație pentru ICE în 2013 s-a bazat pe capacitatea pe care spațiul o oferă pentru creșterea și dezvoltarea celei mai importante expoziții de gaming din lume în cadrul unui mediu de afaceri modern.
”În industria expozițiilor, mărimea este clar un aspect important, cu toate acestea, ca păstrători a ceea ce a devenit cel mai important eveniment de business-to-business din lumea jocurilor de noroc, suntem atenți la nevoia de a ne asigura că ritmul de creștere este măsurat și sustenabil. ICE este acum parte din țesătura jocurilor de noroc din lume și Clarion a dezvoltat o strategie menită să asigure faptul că aceeași va fi situația și pe termen lung.”
Vizitatorii care vin la ‘ICE Gaming Technopolis’, vor avea acces la 510 de organizații expozante venind dintr-un număr record de 62 de țări. Pe lângă faptul că oferă o imagine asupra ultimelor inovații de produse și servicii, ICE este, de asemenea, cel mai mare eveniment de învățare și de schimb de cunoștințe din lumea jocurilor de noroc, oferind 70 de ore de oportunități de învățare de la 200 de lideri de opinie provenind și din interiorul, dar și din afara comunității internaționale de gaming.
ICE Totally Gaming este singurul eveniment de B2B gaming care aduce la un loc sectoarele jocurilor online și offline. Cu inovatori de renume mondial aduși din sectoarele cazinou, pariuri, bingo, loterie, mobil, online și stradă, ICE oferă o perspectivă completă și internațională asupra jocurilor de noroc. Vizitatorii de la ICE Totally Gaming pot, de asemenea, să exploreze zonele cele mai tari de creștere în jocurile de noroc land-based, online și mobil datorită programului de Conferințe ICE, care oferă o oportunitate unică pentru a beneficia de învățare punctuală și creare de rețele.
Gamesman se va folosi de expoziția ICE din februarie pentru a prezenta activității de caritate Royal Marsden Cancer Charity and Mesothelioma UK un total de peste 26.000 de lire sterline, datorită activităților de strângere de fonduri imaginative și geenroase ale companiei, personalului său, colegilor și clienților din industria internațională a cazinourilor.
Producătorul de echipamente, componente și sisteme de jocuri, parte a Esterline Corporation, a lansat campania Target 25K în sprijinul celor două acțiuni de caritate la ICE 2015. Suma a fost atinsă cu câteva luni bune înainte de termenul țintă.
Spunând povestea din spatele Target 25K, directorul executiv al Gamesman, Mark Smith, a declarat: ”Nu cred ca sunt mulți cei care au auzit de mezoteliom înainte să aflăm că directorul nostru tehnic și bunul nostru prieten James Cove contactase această formă deosebit de agresivă de cancer la plămâni la numai 43 de ani. După șocul aflării veștii am decis să facem ceva pozitiv și așa a fost conceput Target 25K, care a fost ultetior lansat la ICE 2015.
”Pe parcurusl anului am participat la o serie de activități fantastice de strângere de fonduri și am primit sprijinul multor colegi din cadrul industriei. Echipa de la Gamesman a dat dovadă de o energie remarcabilă, de imaginație și de umor și a întreprins o mare varietate de sarcini istovitoare pentru strângerea de fonduri. Cele mai importante momente cuprind un meci de fotbal în scop caritabil la Premier League Crystal Palace Football Club, o colectă la ICE, un maraton și un turneu de poker la Green Valley Ranch înainte de G2E în Las Vegas, unde am avut parte de un sprijin extraordinar din partea clienților noștri.
”Expozițiile, și în mod special ICE, fiind reuniunea cu cea mai mare participare internațională din calendarul industriei jocurilor de noroc, oferă o ocazie întregii industrii de a se reuni, a discuta și a împărtăși atât aspecte personale, cât și legate de afaceri. Acesta va fi cel de-al 19-lea an consecutiv la ICE pentru noi și este nimerit că vom prezenta rezultatele strângerii de fonduri la show-ul din Londra, unde a și început povestea Gamesman. Pot privi în urmă și să regăsesc toate momentele cu adevărat importante din istoria companiei noastre referitor la produsele pe care le-am expus și la contactele pe care le-am stabilit la fiecare ediție a ICE.
”Aș vrea să îmi extind sincerele mulțumiri către toți cei care ne-au susținut și către Kate Chambers și echipa sa de la ICE, pentru că ne-au dat undă verde pentru lansarea și sărbătorirea campaniei Target 25K la acest show.”
Asociația Națională Indiană a Jocurilor de Noroc (NIGA) și Victor Rocha, editor al Pechanga.net, în colaborare cu Asociația Indiană a Jocurilor de Noroc din Arizona (AIGA), și cu Asociația Indiană a Jocurilor de Noroc din Oklahoma (OIGA), și-au unit eforturile pentru a căuta noi oportunități de afaceri în Europa la show-ul ICE Totally Gaming.
Mai mult, NIGA, AIGA, și OIGA vor prezenta o serie de seminarii informaționale pe parcursul evenimentului. Seria seminariilor este produsă de Victor Rocha, proprietarul influentului site de știri Pechanga.net.
“NIGA, AIGA, și OIGA și-au unit eforturile și vin la ICE Totally Gaming având un scop foarte clar: Să facem cunoscut in Europa faptul că suntem deschiși și căutăm în mod activ oportunități de afaceri,” a declarat Ernie Stevens, Jr., Președintele NIGA. “ICE este evenimentul cel mai important și cel mai mare din industria internațională a jocurilor de noroc, iar lumea trebuie să înțeleagă faptul că Tribal Gaming este parte integrantă a peisajului global al jocurilor de noroc. Venim la Ice pentru a ne extinde întreprinderile și căutăm în mod activ parteneri de afaceri care să aprecieze oportunitățile pe care le avem de oferit.”
Pentru a putea ajuta participanții și expozanții să înțeleagă istoricul, domeniul de aplicare economic prezent și potențialul viitor pentru afaceri cu jocuri de noroc în Ținutul Indian, NIGA, AIGA și OIGA prezintă “Seria Seminariilor despre Jocurile de Noroc Tribale din S.U.A.” marți, 2 februarie, în cadrul ICE. Seminariile vor avea loc în Galeria de Sud a Centrului ExCeL, sălile 9 și 10 de la ora 10:25 la 16:30. Intrarea este liberă pentru toți vizitatorii ICE Totally Gaming.
Președintele seminarului, dl. Rocha a declarat, “Pentru a face afaceri în Ținutul Indian este neapărat necesar să înțelegi pe deplin de unde venim, unde ne situăm și unde putem ajunge în viitor. Am creat cu atenție această serie de seminarii pentru a putea ajuta participanții să obțină informații de la cei mai buni experți ai lumii, care și-au oferit timpul în mod voluntar pentru a transforma acest seminar într-un succes.”
Popularul brand de cazinouri online Casino Cruise a anunțat adăugarea unui software de dealer live operat cu ajutorul platformei de cazinou live a LuckyStreak. Conform prevederilor contractului, LuckyStreak oferă operatorului de jocuri de noroc mese de ruletă, blackjack și baccarat, toate operate de dealeri live. De fapt, furnizorul de cazinou live va fi liderul Casino Cruise.
Ariel Reem, CEO al brandului de cazinou online, a declarat că au căutat de ceva vreme un nou furnizor de cazinou live și că LuckyStreak s-a dovedit a fi exact ce căutau. Dl. Reem a explicat în continuare că le-a plăcut ”atitudinea jucătorul mai întâi” pe care a adoptat-o LuckyStreak și aspectul și senzația inovatoare ale jocurilor lor, care corespund perfect cu strategia Casino Cruise de a oferi clienților săi ”realismul în stil Vegas” în timp real.
În prezent, marca de cazinouri online Casino Cruise are o platformă multi-vânzător cu peste 800 de titluri de jocuri disponibile jucătorilor. Brandul a fost numit Cel Mai Bun Nou Program Afiliat la ediția din 2015 a premiilor iGB Awards care au avut loc cu puțin timp în urmă.
Comentând contractul, Ady Totah, CEO al LuckyStreak, a declarat că sunt foarte încântați de oportunitatea de a deveni parteneri ai unei asemenea companii cu așa o ”gândire avant-gardistă” care acordă o atenție deosebită experienței pe care o au clienții săi.
Vorbind la modul general, LuckyStreak este o nouă platformă de cazinou live. Atunci când a fost lansată în luna mai, compania a spus că este dedicată schimbării lumii jocurilor de noroc operate de un dealer live și că va avea o abordare de tipul ”jucătorul în primul rând” pentru ca partenerii săi să ofere jucătorilor cea mai bună experiență posibilă. LuckyStreak are sediul în TelAviv și studioul său live este situat în țările baltice.
De fapt, chiar ieri compania și-a lansat prima platformă de cazinou live. Amit Shalev, COO al LuckyStreak, a declarat că ceea ce distinge noua interfață de jocuri de celelalte disponibile pe piață este un mediu ”primitor și antrenant” și un stream 16:9 HD, care permit clienților care joacă jocuri de noroc să se bucure de o excelentă experiență de cazinou live ”din confortul casei lor”.
Conform D-lui Shalev, actualul mediu oferit de alți furnizori de cazino live este depășit, lipsindu-i un aspect vizual atrăgător și fiind indiferent la cerințelor diferitelor piețe.
Conferințele ICE și-au confirmat statutul de cel mai mare eveniment de invățare și de schimb de cunoștințe din lumea jocurilor de noroc. Agenda din 2016 cuprinde peste 64 de ore de oportunități de învățare, oferite de 140 de lideri de opinie aleși atât din interiorul, cât și din afara comunității de gaming. Cele opt programe puternice se deschid cu Conferința Internațională a Cazinourilor (ICC) luni, 1 februarie. Organizată în parteneriat cu Asociația Europeană a Cazinourilor (ECA), ICC are loc la cazinoul premiat Hippodrome, care este cel mai aglomerat și mai popular cazinou din Marea Britanie și care este situat în Leicester Square, în centrul Londrei. ICC va fi urmată de Modernizarea Loteriilor: Retail & Digital; O privire asupra datelor & Inteligența în afaceri și cu un program dedicat Jocurilor de Noroc Cross-Platform & Multi- Channel (toate marți, 2 februarie). Miercuri, 3 februarie, in ultima zi plină a Conferințelor ICE, se desfășura Designul & Dezvoltarea Jocurilor; Informare privind reglementările internaționale (organizată în parteneriat cu IAGA); Piețe de pariuri (organizat în parteneriat cu SBCNews) și Criminalitatea cibernetică, Securitate și Respectarea Reglementărilor (organizat în parteneriat cu GAMSHIELD). Amenințarea criminalității cibernetice și importanța combaterii acesteia se reflectă în decizia de a include un atelier în plus condus de un specialist de la Comandamentul împotriva Crimei Organizate de la Scotland Yard. Atelierul se va desfășura între orele 10 – 12:00, joi, 4 februarie.
Reflectând la rolul și la importanța programeului Conferințelor ICE, Directorul de Marketing, Jo Mayer, a declarat: ”ICE este unic în sectorul jocurilor de noroc prin faptul că este un eveniment care oferă oportunități de schimburi comerciale și de produse deosebit de importante pentru cei 25.000 de vizitatori ai noștri, precum și oportunitatea de a participa la schimburi de informații și de cunoștințe de nivel înalt. Știm din cercetarea noastră privind clienții că vizitatorii noștri apreciază oportunitatea de a învăța despre probleme contemporane cheie care au impact asupra domeniului jocurilor de noroc prin intermediul Conferințelor ICE și faptul că apoi pot să se întâlnească cu reprezentanții industriei în acțiune în cadrul expoziției. ”Invitația noastră pentru lumea comunității jocurilor de noroc pentru anul 2016 este ‚Intrați în Tehnopolisul Jocurilor de Noroc’.
Acest lucru este valabil în aceeași măsură și Conferințelor ICE unde subiectul și conținutul sunt proiectate pentru a ajuta la pregătirea afacerilor internaționale pentru provocările și oportunitățile tehnologice, de reglementare și sociale pe care le au în față.”
ICE App, unul dintre cele mai populare instrumente de informare utilizate de expozanți, vizitatori și de delegații de la Conferințele ICE în egală măsură, este disponibil și poate fi descărcat gratuit din iTunes App Store și din Google Play Store. Aplicația, care a fost vizitată în 38.000 de ocazii înainte de și în timpul ediției ICE din 2015, permite participanților la cea mai mare expoziție de gaming din lume accesul la programul complet al evenimentului, răsfoirea celor mai recente lansări de produse, primirea de informații despre toți speakerii care participă la Conferințele ICE și la programul de Seminar, precum și dezvoltarea unui planificator personal de evenimente pentru a li se aminti de programările și întâlnirile de afaceri stabilite.
Oferă, de asemenea, și un plan interactiv detaliat al locației pentru a permite participanților să navigheze prin Tehnopolisul Jocurilor de Noroc și să rămână pe deplin la curent cu ultimele noutăți printr-un link către eticheta de social media #ICE2016.
Directorul de Marketing al ICE Jo Mayer a spus: „Invitația pe care am făcut-o comunității internaționale de gaming în 2016 este de a ‚Intra în Tehnopolisul Jocurilor de Noroc’ – orașul suprareal al jocurilor de noroc pop-up, unde se stabilesc legături, unde ideile înfloresc și unde conversațiile sunt toate despre viitor.”
Academia Totally Gaming, o serie de cursuri inspirate de personalitatea industriei Lucien Wijsman și dezvoltate pentru a spori veniturile atât pentru operatorii, cât și pentru furnizorii din lumea jocurilor de noroc, se va folosi de debutul său la ICE pentru a își prezenta portofoliul de cursuri cu o serie de introduceri și încercări de o oră.
Oferite de experți din domeniile lor de activitate, cele patru cursuri cuprind: Academia de Sloturi, un program de formare în managementul cazinourilor land-based și online (prezentat de Lucien Wijsman); Clasa de Master Online, un curs interactiv pentru operatorii online și pentru furnizorii acestora (Igor Samardziski);
Academia de Pariuri Sportive – un curs care oferă implementarea celor mai bune practici cu scopul de a îmbunătăți drastic marjele de venituri (Jonathan Smith) și Casino Marketing – un curs practic care le va oferi participanților instrumentele pentru a crea și a implementa un plan de marketing de 12 luni (Arjan Korstjens).
Directorul de Marketing Jo Mayer consideră că popularitatea de care se bucură ICE în rândul autorităților internaționale de reglementare este o trăsătură importantă și adeseori trecută cu vederea a evenimentului. Ea a explicat: ”In 215 am primit 417 reprezentanți ai autorităților de reglementare la Londra și ne așteptăm ca numărul lor să crească în 2016.
„Știm că ICE stabilește agenda în privința produselor noi, a tehnologiilor noi și a unui nou mod de gândire – așa că eu cred ca putem să spunem cu siguranță că ajută la formarea modului în care autoritățile de reglementare percep acest domeniu. Aș spune că ICE reprezintă cea mai bună vitrină de magazin a sectorului și că atunci când reprezentanții autorităților de reglementare merg pe culoarele de la ExCel vor vedea o industrie matură, dinamică și responsabilă din punct de vedere social, factori care vor ajuta cu siguranță la disiparea unora dintre cele mai greșite preconcepții despre jocurile de noroc.
„Faptul că atât de mulți reprezentanți ai autorităților de reglementare vor fi prezenți în Tehnopolisul Jocurilor de Noroc în februarie reprezintă o mărturie pentru reputația de care ICE se bucură pe scena mondială.”
GamCrowd și Clarion Events se află din nou în căutare de start-upuri din sectorul jocurilor de noroc online care să intre în competiția Pitch ICE care va avea loc pe durata ICE TotallyGaming 2016.
Antreprenorii sunt de asemenea invitați să participe la o zi de prezentări și discuții menite să ofere startup-urilor cele mai bune sfaturi despre lansarea unei afaceri `n acest domeniu. Participanții vor beneficia de asemenea și de expunere în presa comercială în pregătirea evenimentului și în relatările post-Pitch ICE, precum și de oportunități de networking pe durata celor trei zile.
Start-upurile interesate de a lua parte la expoziție – care are loc de marți, 2 februarie, până joi, 4 februarie – se pot înscrie până la data de 31 decembrie. Pitch ICE este acum la cel de-al doilea an de succes. Conferă startup- urilor platforma pentru a-și prezenta deile și inovațiile participanților din industria internațională a jocurilor de noroc direct de pe scenă. In primele două zile de Pitch ICE, între 15 și 20 de start-up-uri vor avea câte 15 minute să își prezinte afacerea.
Joi, atelierul GamCrowd Studio preia cu o serie de discuții și sfaturi pentru start-up-uri de la experții industriei.
Chris North, fondator și director executiv la GamCrowd, a declarat: “Show-ul Pitch ICE a evoluat în acest an și este mai bogat în conținut ca oricând. Sperăm nu numai să prezentăm cele mai bune idei noi, dar și să oferim informații și sfaturi din partea unor consilieri care au cunoștințe despre cum să pui pe picioare o afacere în acest sector.”