Prezenţa la ICE a crescut din nou la un număr care a depăşit 28,000 de participanţi
Casino Life & Business Magazine a fost, din nou singurul partener media din România
Cifrele făcute publice cu privire la prezenţa la expoziţia ICE din această luna au relevant un număr de 38.487 de vizitatori unici. Cifrele deocamdată neconfirmate oficial, un record pentru cel mai mare eveniment de gaming din sfera businee to business reprezintă o creştere cu 11,7 %; faţă de anul 2015 şi al 7-lea an consecutive de creştere pentru ICE. Datele privind prezenţa, aşa um au fost prezentate de compania responsabilă pentru a înregistra ICE 2016, urmează a fi confirmate de un auditor independent pentru a fi considerate cifre oficiale.
Kate Chambers, care a supervizat dezvoltarea brand-ului ICE, inclusiv mutarea la ExCeL, care este cea mai mare construcţie din Londra ridicată special pentru a deservi evenimente de acest timp, crede că cifrele care dovedesc locul central pe care ICE îl joacă în lumea gaming-ului. Ea declara: “Am invitat lumea gaming-ului să între în Gaming Thchopolis şi ei au venit – cu miile şi din 150 de ţări.”
“În mod sigur, sunt încântată că înregistrăm la ICE un procent de creştere format dintr-un număr cu două cifre. Este un moment important pentru acest eveniment şi toate evidenţele pe care media le-a raportat şi mesajele pe care le-am primit din partea persoanelor implicate din întreagă lumea, au fost în fără ecvhivoc, positive. Trebuie să adaug la acest record sincerele mele mulţumiri către cei 529 de expozanţi din ccele 62 de ţări care au lucrat din greu and şi cu atâta creativitate penytru a face din ICE un spectacol”
“ Punând cifrele deoparte care, trebuie să precizez, trebuie să fie auditate, adevărată măsură a succesului este experienţă şi feedback-ul pe care l-am primit din partea celor implicaţi. În continuare lucrăm să avem o cercetare cu privire la client, aşa cum facem după fiecare ediţie a ICE şi datele urmează să fie prezentate la nivel de industrie”.
“Cel mai folosit clişeu pentru evenimentele din industrie este că “eşti atât de bun pe cât o arată ultima ediţie” şi cu asta în minte vom continuă să îmbunătăţim strategia anuală împreună cu echipa responsabilă pentru organizarea ICE şi vom agreea contentul şi Campania pentru ICE în 2017”