Jocuri de noroc în orașul viciilor

În Olanda, țara care atrage an de an tot mai mulți turiști datorită permisivității legilor dedicate viciilor, există doar un singur operator de casinouri live și acela este deținut de stat – Holland Casino.
Astfel, sub brandul Holland Casino sunt reunite cele 14 casinouri live de pe întreg teritoriul Olandei, înclusiv în zona aeroportului Schiphol.
Cea mai mare și mai modernă locație este în Amsterdam, orașul al cărui brand afișat cu mândrie peste tot, inclusiv pe sigla universității, este însăși definiția viciului: „XXX”.
Holland Casino Amsterdam este o construcție deosebit de avangardistă, cu spații ample și generoase capabilă să gazduiască atât cele aproximativ 700 de sloturi și jocuri de Multi Ruletă cât și cele 40 de mese dedicate jocurilor de casino live dar și restaurante și alte spații dedicate entertainmentului tradițional.
Aici găsim cea mai amplă ofertă de gambling live din Olanda pornind de la Ruletă Americană și mese pentru Multi Poker, Black Jack și Punto Banco și terminând cu jocul de zaruri – Rocket 7 sau Money Wheel.
Programul de funcționare este zilnic între 12:00 și 03:00 iar restaurantele a căror bucătarii dețin câte o Stea Michelin sunt deschise între 17:00 și 02:00.
Clienții casinoului sunt clasificați după criterii bine stabilite ce depind de numărul de vizite lunare sau de suma cheltuită la o singură mână. Jucătorii normali (Normal Clients) care trec pragul casinoului de mai mult de cinci ori într-o lună sunt trecuți la rangul de clienți regulați (Regular Clients) iar dacă își permit să piardă mai mult de 50 de euro la o singură mână intră în categoria „High Roller”.
Pentru fiecare categorie de clienți sunt reguli stricte. Astfel, în timp ce clienții din categoria „Regular” sunt scutiți de plata biletului de intrare de 5 euro, cei din clasa „High Roller” beneficiază și de unele gratuități pentru mâncare sau băuturi.
Holland Casino are și un program foarte bun de responsabilizare a jucătorilor. Orice client ce a depășit cinci vizite într-o lună este chemat la dicuții cu personalul casinoului, discuții în care este conștientizat și verificat astfel încât acesta să nu devină dependent sau să facă acte necugetate din cauza sumelor jucate.
Promovarea și marketingul sunt făcute prin comunicări de mesaje eficiente și se bazează pe seri tematice sau zile în care diferite categorii de clienți beneficiază de anumite facilități dar și pe pachete de divertisment în care un rol important îl dețin prețurile promoționale la mâncare sau băutură.

Articolul precedentGEORGIA, turcii traversează granița ca să joace la casinourile din Batumi
Articolul următorUn om si unul dintre hobby-urile lui

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.