A patra editie a Târgului International de Vinuri GoodWine, organizat de Proactive Business Communication, s-a desfasurat intre 26 – 28 noiembrie 2010 la World Trade Plaza, Hotel Pullman din Bucuresti.
Goodwine a reunit peste 30 de producatori, distribuitori si importatori de vinuri premium din Romania, dar si producatori din strainatate (Franta, Italia, Spania, Austria, Bulgaria, Australia, Argentina, Chile, Africa de Sud, California, SUA, Georgia). Targul s-a adresat segmentului HORECA, dar si publicului pasionat de vin, si a oferit oportunitatea de a degusta vinuri de o calitate exceptionala, lansate in premiera. Vizitatorii au asistat, de asemenea, la veritabile spectacole gastronomice. Editia actuala s-a bucurat de cea mai numeroasa participare de pana acum: peste 20 de producatori de vin, 6 importatori si alte 10 companii din domenii conexe (apa minerala, echipamente frigorifice, accesorii vin, agentii de turism, edituri). Partenerii evenimentului au fost: Murfatlar, partener oficial; Bilbor, partener strategic; Cramele Recas, partener principal; Teliani Valley si Domeniile Ostrov, parteneri eveniment. „GoodWine este un targ internat ional de vinuri dedicat principalilor jucatori din piata, targhetat, in principal, pe producatorii locali, dar si distribuitorilor si importatorilor de vinuri din tara si straina- tate. La aceasta editie, numarul producatorilor locali-expozanti a crescut semnificativ, cu peste 40% – avem aici peste 30 de produca tori si distribuitori. Au sosit invitat i din lumea noua si lumea veche a vinurilor. Noi venim cu ceva nou de la editie la editie, dorind ca publicul sa ne cunoasca mereu mai bine. Numarul vizitatorilor a crescut foarte mult la acesta editie. Ne-am propus ca, pentru la anul, sa identificam o locatie mult mai mare, fiind tot mai numerosi expozanti. Totodata, vrem sa facem un salon adiacent cu accesorii din aceasta industrie – tirbusoane, dopuri, sticle, etichete, dotari crame. La aceasta editie, au avut loc peste o suta de lansari de vin in premiera. De asemenea, au fost expuse aproape 400 tipuri de vinuri. Sunt convinsa ca, dintre acestea, foarte multe tipuri premium vor ajunge si in cazinouri. Sunt convinsa ca am reusit sa facem din GoodWine un punct de referinta pentru piata vinurilor”, a declarat, in exclusivitate pentru Casino Life & Business Magazine, Angelica Iva, director general Proactive Business Communication – organizatorul târgului.