SiGMA Europe show Evenimentul SiGMA Europe

Evenimentul SiGMA Europe se va desfășura în perioada 16-18 noiembrie și va avea loc la MFCC, Malta, după ce o creștere a cazurilor Covid-19 a dus la închiderea temporară a scenei vieții de noapte din Malta.

SiGMA Group a anunțat că evenimentul său SiGMA Europe, care urma să aibă loc în Malta în luna aprilie, va fi mutat în perioada 16-18 noiembrie 2021, după publicarea noilor măsuri guvernamentale pentru scena de divertisment din Malta.

Într-o conferință de presă, premierul Robert Abela a anunțat astăzi că vor închide cluburi de noapte, baruri și restaurante în perioada 5 martie – 11 aprilie, după ce numărul cazurilor de Covid-19 a crescut în mod neașteptat rapid. Premierul a mai spus că evenimentele organizate în masă vor fi suspendate, dar că guvernul va continua să sprijine întreprinderile afectate de măsuri.

Cu toate acestea, Abela și-a subliniat încrederea în viitor, subliniind lansarea actuală a vaccinului Covid-19 și întărindu-și angajamentul de a continua să lucreze pentru recuperarea țării.

Fondatorul grupului SiGMA, Eman Pulis, a spus că „SiGMA în Malta trebuia să se întâmple luna viitoare în aprilie, dar odată cu noul anunț că barurile și restaurantele vor fi închise până în aprilie, nu ne-a mai rămas decât opțiunea de a împinge spectacolul până Noiembrie. Salutăm această decizie, credem în siguranța tuturor delegaților noștri. Nu există SiGMA fără restaurante, fără baruri – acolo se întâmplă toată magia în rețelele de afaceri. Aștept cu nerăbdare să vă văd în noiembrie, salvați datele – ne vedem în Malta ”.

În perioada premergătoare spectacolului SiGMA Europe din noiembrie, compania a organizat o serie de evenimente digitale sub marca sa Roadshow. Prima oprire din turneul său global din acest an, Ucraina, a atras peste două mii de delegați și reflectă succesul pe care SiGMA l-a găsit prin evenimentele sale virtuale.

Spectacolul SiGMA Europe se desfășoară în perioada 16-18 noiembrie 2021 și va avea loc la MFCC, Malta.
Super show-ul îmbrățișează verticale cheie pentru piața globală a jocurilor de noroc prin intermediul unor panouri și note cheie conduse de experți și oferă o linie directă către unele dintre mărcile de top din afaceri prin podeaua sa expozitivă. SiGMA va funcționa, de asemenea, alături de marca AIBC a companiei, stimulând oportunitățile de crossover pentru sectorul emergent de tehnologie și jocuri și oferind oportunități de investiții sporite.

Expoziția SiGMA atrage delegați din peste 80 de țări, UE constituind 63% din lista sa de invitați, urmată de Asia și America.

Revista Casino Life & Business este singurul partener media din România pentru evenimentele SiGMA.

Citiți și știrile de AICI.

Articolul precedentExpoziția Ukrainian Gaming Week 2021: o gamă largă de produse de la companii expozante, un program actualizat și o ofertă specială
Articolul următorO nouă propunere de Ordonanță de Urgență